شما احتمالا شنیده اید که “محتوای با کیفیت بالا” چقدر اهمیت دارد ( محتوا پادشاه است) اما باتوجه به مواردی که بیان کردم، محتوای با کیفیت بالا، کافی نیست. یکی دیگر از مواردی که هنگام نوشتن مقاله سئو فروشگاه خود باید حواستان با آن باشد، رعایت کردن قوانین نگارش و دستوری می باشد. این مسئله باعث شد تا مواردی مانند لینک بیلدینگ و خرید بک لینک بوجود آید. با این حجم کدهای شما بسیار کاهش و در نتیجه سرعت بالا آمدن سایت شما کاهش چشم گیری می نمایید ، این کار باعث افزایش مدت زمان ماند کاربر در سایت شما و در نتیجه گوگل رتبه سایت شما را بهبود می دهد. زیرا ممکن است شما حین نوشتن محتوا نیاز به استفاده تعداد بیشتری از کلمات کلیدی داشته باشید و این کاملا طبیعی است ولی اگر به صورت عمدی کلمه کلیدی را در متن تکرار کنید، باعث می شود آسیب های جبران ناپذیری به سایت خود وارد کنید. تمام این موضوعات به شما کمک میکنند تا کلمات کارآمدتری را برای سایت خود انتخاب کنید. در نهایت بعد از نوشتن کلیه سوالات و پاسخ آنها این موارد به صفحه مطالب یا محصولات شما اضافه خواهد شد.

بازاریاب های اینترنتی و افرادی که در زمینه آنلاین مارکتیگ فعال هستند مطلب دیگری را نیز متوجه شده اند و آن این است که کلمه های کلیدی طولانی دارای نرخ تبدیل (تبدیل بازدید کننده به خریدار) بالاتری هستند چراکه این عبارات معمولا از طرف افرادی که در انتهای چرخه خرید و آماده برای خرید هستند جستجو می شوند.شخصی که کلمه “طراحی سایت” را جستجو می کند احتمالا در حال گردش در اینترنت و جستجو است اما شخصی که “قیمت طراحی سایت دکوراسیون داخلی” را جستجو می کند به احتمال زیاد در مراحل پایانی چرخه خرید قرار دارد.همین موضوع برای مثال سایت فروشگاهی نیز صدق می کند.فردی که کلمه “کفش” را جستجو می کند به احتمال زیاد به دنبال خرید نیست.اما زمانی که هنگام جستجوی عبارت طولانی تری مانند “بهترین قیمت کفش ورزشی نایک” در صفحه اول گوگل باشید مطمئنا به افرادی دسترسی پیدا می کنید که آمادگی بیشتری برای خرید دارند. بلکه تنها ابزاری است که به شما در نوشتن بهترین تگ های متا و برچسب صفحات کمک می کند. با این حال استفاد ترکیبی از متن های بهینه شده و همینطور بهینه نشده در لینک های داخلی همیشه بهترین گزینه است.

این دستورالعمل ها توسط موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ منتشر می شوند، که هدف آن ها کمک کردن به مالکین وبسایت هاست تا بتوانند محتوایی ایجاد کنند که موتورهای جستجو آن ها را یافته و ایندکس کنند و در نتایج جستجو نیز عملکرد خوبی داشته باشند. بنابران داشتن یک دانش سطحی برای صاحبان وب سایت ها در مورد سئو لازم است. برای درک بهتر، این موضوع را با بیان یک مثال ساده تر می کنیم. آیا این مطلب نسبت به مطالب مشابه او را سریع تر به هدفش میرساند یا نه؟ آیا خواندن این مقاله به مشکل آن کمکی میکند یا نه؟ مثلا در مقاله بالا seo tips، کلمه کلیدی مقاله مورد نظر است و همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید این کلمه عینا در تگ عنوان به کار رفته است. در واقع همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید، گوگل گفته است که به دیسکریپشن شما (یا کلمات کلیدی متا) توجه زیادی نمی کند.

پس چرا متا دیسکریپشن برای سایت اهمیت دارد؟ همیشه سعی کنید از محتوای جذابی در متا دیسکریپشن خود استفاده کنید، مثلا سایت ماز با نشان دادن تعداد ابزارهایی که در مقاله خود بررسی کرده است، مخاطبان زیادی را به سمت پیج خود سوق داده است. از کلمات کلیدی اصلی خود در متا دیسکریپشن استفاده کنید. سعی کنید به طور متناسب کلمات کلیدی را در سراسر محتوا خود پخش کنید و در همه قسمت های اصلی مقاله خود کلمه کلیدی هدفتان را بگنجانید. یکی از دلایل اصلی آن این است که اگر سایت شما نتواند از لحاظ ظاهری با کاربر ارتباط برقرار کند، کاربر آن را با دیگران به اشتراک نمیگذارد و به این ترتیب شما هیچ لینک و بازدیدی دریافت نمی کنید و می توان گفت شانس شما در رتبه بندی های گوگل صفر خواهد شد. تامی گریفیت مربی این دوره آموزش سئو شماست. ببخشید شروع دوره جدید سئو کی است؟ سئوی داخلی از اهمیت بسیار زیادی برای گوگل برخوردار است و بویژه در طی چند سال اخیر گوگل با بوجود آوردن الگوریتمهای جدید مانند الگوریتم مرغ مگس خوار و رنک برین، اهمیت خیلی زیادی به موضوع سئوی داخلی داده است. منابع زیادی در اینترنت برای بررسی کلمات کلیدی وجود دارد مانند Moz Keyword Explorer ، Google Trends ، Wordtracker’s Free Basic Keyword Demand و..