[ad_1]

لایحه کمک دوم که توسط مجلس در ماه مه تصویب شد ، شامل 15.75 میلیارد دلار ترانزیت بود. این لایحه در سنا به جایی نرسید.

آخرین پیشنهادی که روز سه شنبه توسط یک گروه دو حزب سناتور به رهبری سناتور جو مانچین سوم ، DW.Va. ارائه شد ، همچنین 4 میلیارد دلار برای فرودگاه ها ، 1 میلیارد دلار برای آمتراک و 8 میلیارد دلار برای صنعت خودرو ، که درخواست کمک فدرال برای ماهها ، اخیراً در دادخواست رهبری کنگره ارسال شده در روز دوشنبه.

همزمان با جنگ همه رژیم ها ، پیشنهاد بودجه ناخوشایند WMATA که دوشنبه شب منتشر شد ، این واقعیت را نشان می دهد که حمل و نقل عمومی به طور کلی “در یک مسئله بسیار بسیار ناامیدکننده قرار دارد”. وی گفت ، در حالی که پیشنهاد 15 میلیارد دلاری پیشنهاد دو جانبه “گامی مثبت” است ، “کافی نیست”.

آدی تومر ، رئیس طرح زیرساخت های شهری موسسه بروکینگ ، گفت WMATA ، که مستقیماً یارانه های فدرال را دریافت کرده است ، توجه کنگره را به گونه ای جلب می کند که سایر آژانس های حمل و نقل این کار را نمی کنند.

وی گفت: “WMATA همیشه برای کنگره حرف اول را می زند.” “از نظر قانونی ، این تنها سیستم حمل و نقل است که آنها مستقیماً از آن پشتیبانی می کنند.”

[ad_2]

منبع: nice-words.ir