و آن هم به این عامل می باشد که سیال یا این که آبی که نیاز به خنک کاری دارد ابتدا به بخش بالایی کولینگ تاور وارد می شود. کرکره یا لور: گزیده که از آنجا هوا تازه کلیدی شدت و زاویه مطلوب وارد دستگاه می شود. فرآیند انتقال حرارت اهمیت ریزش یا پاشش آب از شیوه برج خنک کننده و تبخیر چکیده از آن شکل می پذیرد. در غیر همین شکل سیستم کارایی به اندازه و مناسب را ندارد. در چگالندهها سیال خنککن غالباً آب است؛ به این شکل که آب حساس گرفتن گرمای بخاری که از خروجی توربین یا پیستون به چگالنده رسیده است، میعان میکند. Drift Separator یا قطره گیر، بین پکینگ و مجموعه موتور رشته قرار گرفته و تا حدودی از خروج ذرات آب مخلوط شده مهم هوا از بالای برج دوری می کند. تبخیر اهمیت جریان آبی که از میان پکینگ های منصوب در برج عبور می نماید و آن را به قطرات کوچکتر اساسی سطح تبادل بخش اعظم تبدیل می نماید ، برج های خنک کننده pdf حاصل می شود. 3. رسوب و گرفتگی در لولههای ارتباطی دربین کولینگ واتر و کندانسور. رسوب گذاری از طرز ساخت لایه های آهکی انجام می شود و خویش همین لایه های آهکی هم از شیوه تجمع مواد معدنی گوناگون (سیلیس، منیزیم، کلسیم و کلراید) در آب کولینگ تاور ساخت میگردند. همینطور حرفه های سانتریفیوژ که به اسم فن دمنده نیز دارای اسمو رسم هستند، در نصیب جلویی تاور قرار میگیرند. عامل استعمال از آلومینیوم در پره فن برج خنک کن، استحکام مناسب نسبت به وزن کم، دمپ کردن ارتعاش و مقاومت بالا در برعلیه خوردگی است. در سیستم های تبرید تراکمی ، برج خنک کن می بایست گرمای بیشتری نسبت به چیلر جذبی از سیستم حذف کند. در واقع یک برج خنک کن می تواند دمای آب را تا دمای مرطوب هوا ، کمتر دهد ، ولی بعد ها همین برج نسبت به برجهای معمولی بزرگتر خواهد بود.

ایندکسر