خرید عمده انواع پیستون موتور پژو Xu7 و Tu5

پیشرانه این خودرو همان مثال 1.8 لیتری بود که در سرسیلندرش به جای یک میل سوپاپ از دو میل سوپاپ به کارگیری شده هست تا سوپاپهای همین اتومبیل را که دو برابر مدل پیشین به این معنی که 16 عدد بودند را به حرکت درآورد. پارس 16 سوپاپ از نظر فنی با دسته گذشته به این معنی که پرشیا تفاوتهایی داشت. در گونه های گذشته این ماشین ایسیو موتور از دسته بوش ME 7.4.4 بود که حساس استاندارد آلایندگی یورو ۴ منطبق بود البته در دسته های تازه ای سی یو اتومبیل از نوع بوش ME7.8.8 می باشد . داخل سینه همین دسته موتور TU5 1.6 پژو206 و گیربکس اتوماتیک تیپ چهار که تیپترونیک فقدان جای گرفت. همین جور از نظر ظاهری حیاتی پرشیا تفاوتی نداشت و تنها بازدید دیسک ترمز عقب و شیلنگهای دوگانه ترمز دیسکی عقب بر روی اکسل عقب می باشد که رویه تشخیص را هموارتر میکرد. در سال های اولیه عرضه پارس عدهای به اشتباه فکر میکردند همین ماشین از 405 قویتر می باشد که تصور درستی نبود زیرا405 و پرشیا (نام اتومبیل در آن سالها) از نظر فنی دقیقاً شبیه هم بودند. 9- تاخیر عجیب گاز در هنگام کولر گرفتن از خودرو، در برخی از خودروها، این که چطور بعضا از خودروها در گیر بعضی مشکلات مشابه می شوند و برخی نمی شوند حکایت از میزان مرغوب بودن متغیر قطعات استفاده شده در خودرودارد! عمده همین قطعات نیز توسط صاحب و مالک کنونی بر بر روی اتومبیل سوار شده اند و به گفته ایشان تمامی اورجینال میباشند و هیچ قطعه تقلبی در این اتومبیل نمی اقتدار پیدا کرد. مثلاً درصورتیکه قرار بر مقایسه اساسی همین پژو 301 باشد متوجه میشویم که نسخه فعلی تارا از لحاظ راندمان یه خرده ضعیفتر از نماینده پژو است، اگر چه به جهت یک رانندگی نرمال می توان روی شتاب و کشش تارا حساب گشوده کرد و از وضعیت کلی رضایت نسبی داشت. ولی در صورتی که سبک رانندگی شما لبریز هیجان وجود ندارد این ماشین را به جهت خرید برگزینید زیرا حیاتی عجله 14.2 ثانیهای آن به جهت دستیابی به سرعت 100 کیلومتر ممکن کمی احساس کندی میکنید. سوله مصرف سوخت این خودرو را به رخ ترکیبی 7.2 لیتر در 100 km اعلام کرده می باشد که حساس توجه به شتاب پایین و وزن خودرو به نظر نمیرسد در موقعیت واقعی قابل دستیابی باشد چون پارس اتوماتیک بیش از 250 کیلوگرم از 206 که صاحب و مالک دارای موتور و گیربکس است سنگینتر است. افزایش ارزش سوخت و آلودگی هوا خودروسازان را به سمت ساخت مدلهای دوگانه سوز سوق می‌دهد و پارس دوگانه سوز نیز زاییده همین حالت است.موتور XU7 روی همین دسته نیز کارگزاشتن میگردد البته به جهت دوگانه سوز شدن آن ایرانخودرو سیستم سوخت رسانی همین انجین را تصحیح کرده هست تا بتواند حساس گاز cng نیز عمل کند.هر یک‌سری موتور مبنا گازسوز فارغ از شک و تردید بازده بیشتری دارد البته این موتور تغییر تحول یافته هم در وضعیت گازسوز و در دور موتور 3500 حدود126 نیوتنمتر گشتاور را نثار راننده میکند. چراغ ترمز سوم در بالای شیشه عقب و چراغهای عقب قرار دارد و چراغهای عقب نیز دودی نیستند. روز پنجشنبه فرصتی دست اعطا کرد تا محصول جدید تیم صنعتی ایرانخودرو در پیست آزادی توسط اصحاب رسانه مورد آزمون و قیمت پیستون موتور tu5 باز‌نگری قرار گیرد. گرافیک چراغهای عقب هم حساس توجه بهگفتههای مدیران ارشد مجموعه صنعتی ایرانخودرو از اِلِمانهای طراحی ایرانی سر مشق گرفته است. این خودرو در ابتدا اهمیت پیشرانه XU7 که جنس مجموعه پژو- سیتروئن می باشد ساخته شد. همین پیستون ها بر روی گونه های اتومبیل های اهمیت همین دو موتور قابل مونتاژ هستند. بر روی موتور گونه های پژو پارس، پژو ۴۰۵ و پژو ۲۰۶ گونه های مختلف موتورها سوار می شوند. از همین موتور سایپا هم بر روی دسته زانتیا استفاده کرد از این رو همین نمونهها به موتور زانتیایی که در فی مابین مردم آوازه دارند. از جمله آپشنهای آن می توان به آینههای برقی حساس چراغ راهنما و شیشههای سولار UVدار، قفل میکروسوئیچی، ایموبلایزر در گونه 28705 اشاره کرد. همین خودرو آپشن خاصی نداشت و از دیگر موارد می توان به ترمزهای عقبش که دیسکی شدند اشاره کرد. 6-مشکلات دیگری نیز در آیتم دانگ فنگ h30 وجود داراست که از جمله می توان به شکافت باد به باطن کابین و نامناسب بودن شدت نوربالا اشاره کرد؛ در برخی موارد هم مشتریان از میزان مصرف سوخت دانگ فنگ H30 شکایت هایی داشتند که البته در نقطه مقابل، بسیاری هم مصرف ذیل آن را جزء نقاط قوت همین اتومبیل بر می شمارند، ولی این نتیجه های متناقض می تواند ناشی از کیفیت متغییر ایجاد و مونتاژ پیشرانه TU5 باشد که در سال های اخیر در گیر افت کیفیت شده است. ولی نکته منفی آن فقدان اهرم بازکن درب صندوق عقب در درون کابین است، چیزی که در دسته سال وجود دارد. موتور پارس سال به ادله تغییراتی اندک نسبت تراکم کمتری نسبت به نوع ELX داراست و اسبهای بخارش نیز 10 اسب کاهش است.در ضمن موتورش نیز به جای 16 سوپاپ 8 سوپاپ دارد.استاندارد آلایندگی در جور 28213 یورو 2 می باشد که به برهان قوانین و استانداردهای تازه محفظه زیست بایستی تغییر کند.اما نوع 28221 این استاندارد تا یورو 4 افزایش یافته است.شتاب 11 ثانیه ایی این نوع حیاتی گیربکس 5 سرعته دستی آن را به سریعترین پارس بازار تبدیل کرده است.البته این جور برای مثال از نوع دوگانه سوز 88 کیلوگرم سبکتر می باشد که در شتابگیری آن نقش بسزایی دارد.اما صندوق عقب 470 لیتری آن که ولی از نیاکانش یعنی 405 به ارث رسیده هست یک نعمت بزرگ به شمار میرود.تریم داخلی آن به رخ استاندارد به رنگ بژ است و آینههای جانبی مجهز به راهنما هستند.قفل مرکزی دارای ریموت رادیویی از دیگر محاسن همین ماشین است. تنوع هدرزها از لحاظ ظاهری چنانچه بیش ازتنوع موتورهای احتراقی ساخته شده تا به امروز نباشد، کمتر از آن نیز نیست. ولی پس از گذشت بیش از یک سال تصمیم بر آن شد که اصلی تغییر‌و تحول نام همین ماشین به «تارا» فلسفه نامگذاری آن هم بهپایان خط برسد. در صورتی که شما همین مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید دیتاها بیشتری در مورد رینگ پیستون ماهله tu5 لطفا از وب سایت ما دیدن کنید.

حتما بخوانید:
آموزش تعمیرات لوازم خانگی ⚡️ جامع ترین دوره تعمیر لوازم خانگی ⚡️ فنی پارس
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesKamagrasu tesisatçısıkameralı su tesisatçısıEvlilik Büyüsügates of olympus oyna