آیا فکر میکنید زمانی که این معافیت را در قوانین بریتانیا وارد میکنیم، باید حداکثر شعاعی را گزینش کنیم که راننده میتواند از اساس وبسایت تجاری حرکت کند؟ ما میتوانیم حداکثر شعاع را گزینش کنیم که یک راننده میتواند از پایگاه خود در زمان گنجاندن این معافیت در قوانین بریتانیا، که حساس معافیتهای موجود مطابقت دارد، طی کند. در سال 1988، کرایسلر اولین خودروساز ایالات متحده شد که کیسه هوای سمت راننده را به تیتر تجهیزات استاندارد تعبیه کرد که در شش مدل متعدد ارائه شد. از آنجایی که مرسدس بنز در ایمنی آوازه داشت، 130000 خودروی کلاس A را اصلی سیستم تعلیق محکمتر و لاستیکهای اسپرتتر فراخواند و به روز کرد. تمامی کلاس A که به طراوت ایجاد شده اند اساسی ESC به تیتر استاندارد یار اساسی سیستم تعلیق و چرخ های ارتقاء یافته هستند. اکثری از سیستمهای ESC حیاتی یک سوئیچ جایگزین هستند تا راننده میتواند ESC را غیرفعال کند، که ممکن میباشد بر روی سطح ها ریلکس مانند گل یا این که ماسه یا این که در رخ به کارگیری از تایر ریز زاپاس استعمال شود که میتواند اهمیت سنسورها تداخل تولید کند. سیستم های کیسه هوای ساده دارای خاموش نمودن دکمه احتراق کاملا غیرفعال می شوند. در التماس های تصویب اختراع، سازندگان گاهی از اصطلاح “سیستم های مهار سرنشین بادی” به کار گیری می کنند. دارای همین حال، در حال حاضر یک انحراف مختص GB از الزامات معمولی اتحادیه اروپا وجود داراست که اذن استفاده از وسایل نقلیه کلیدی سوخت جایگزین را در بریتانیا می دهد. پس از اتمام کار های کمکی مستقیم و قبل از رجوع و برگشت به وضعیت عادی، راننده مکلف است 10 ساعت پی درپی قبل از رانندگی از خدمت خارج شود. مقررات ELD در مورد بخش اعظم حامل های موتور مسافر و رانندگان آنان که ملزم به حفظ پرونده موقعیت وظیفه هستند اعمال می شود. این انحراف در قانون GB بوسیله مقررات وسایل نقلیه موتوری (گواهینامه رانندگی) (اصلاح) 2018 (مقررات 2018) اعطا و اجرا شد. ما در لحاظ داریم که این معافیت قبلاً توسط مقررات داخلی موجود ما ذیل پوشش قرار گرفته میباشد که به موجب آن وسایل نقلیه خالی جور C یا D ممکن می باشد در 100 کیلومتری پایگاه خویش رانده شوند، مشروط بر این که رانندگی فعالیت اساسی راننده نباشد. راهبرد 2018/645 همچنین مقرر کرده می باشد که کشورهای کاربر به رانندگان با گواهینامه رانندگی نوع B اجازه دهند وسایل نقلیه با سوخت جایگزین سنگین تری را نسبت به وسایل نقلیه اهمیت سوخت معمولی رانندگی کنند. دستورالعمل CPC به کشورهای عضو اذن می دهد تا وسایل نقلیه دارای سوخت جایگزین اساسی حداکثر دانسیته مجاز بیش از 3500 کیلوگرم اما بیش از 4250 کیلوگرم برای حمل و نقل کالاهایی که فارغ از تریلر فعالیت می نمایند توسط دارندگان گواهینامه رانندگی گونه B که صادر شده است، استفاده این سایت شوند. 2 سال قبل منوط بر اینکه دانسیته بیش از 3500 کیلوگرم منحصراً ناشی از اضافی حجمی پیشرانه باشد.