[ad_1]

رئیس و مدیر عامل شرکت بوئینگ ، دیو کالهون گفت که این تصویب پس از یک “فرآیند صدور گواهینامه جامع ، پایدار و شفاف” که شامل “یک سری تغییرات قابل توجه برای تقویت روشهای ایمنی و فرهنگ شرکت ما” است ، صورت گرفت. این شرکت عملکرد مهندسی خود را تقویت کرده ، یک سازمان ایمنی محصول و خدمات ایجاد کرده و یک سیستم جامع مدیریت ایمنی در برابر بلایا را اجرا کرده است.

وی گفت: “ما هرگز 346 قربانی پرواز 610 هواپیماهای Lion Air و پرواز 302 Ethiopian Airlines را فراموش نخواهیم كرد.” “ما آنها را با نزدیک نگه داشتن درسهای سخت آموخته شده از این فصل در تاریخ خود تکریم خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که چنین حوادثی هرگز تکرار نخواهد شد. . “

قانونگذاران ، از جمله کانتول ، رئیس تجارت راجر ویکر ، R-Miss و Rep. سام گریوز ، R-Mo ، یکی از اعضای کمیته حمل و نقل و زیرساخت های مجلس ، کار FAA را برای اطمینان از ایمنی هواپیما ستود. گریوز تلاش های FAA منجر به تصمیم گیری “بی سابقه” و “سختگیرانه تر از هرگونه بررسی در تاریخ خود” خواند.

وی گفت: نکته اصلی این است که اگر سیستم ایمن نباشد ، مردم پرواز نخواهند کرد و من کاملاً در تصمیم دقیق FAA اطمینان دارم که پس از ورود همه به روزرسانی ها و بهبودهای لازم ، این هواپیما برای مخاطبان پرواز ایمن است.

“این را درست درک کنید”

اما Peter A. DeFazio ، D-Ore. ، رئیس کمیته حمل و نقل و زیرساخت ، اندازه گیری بیشتری داشت و گفت که از اینکه FAA با درخواست دموکرات ها برای ایجاد یک گروه متخصص مستقل برای بررسی موافقت کرد ، سپاسگزارم. بوئینگ به 737 MAX تغییر می کند ، FAA این تغییرات را می پذیرد و ارزیابی می کند که آیا این تغییرات خطاهای طراحی را که منجر به دو تصادف مرگبار شده است از بین می برد یا خیر.

[ad_2]

منبع: nice-words.ir