نکات و جزئیاتی در انجام حرکت شنا وجود دارد که برای جلوگیری از آسیب دیدگی و افزایش مزیتش برای بدن بایستی به خاطر بسپارید. • مچ های دست در نزدیکی آب بایستی تغییر و تحول زاویه دهند. تیغه های شانه را به سمت عقب و ذیل بکشید آرنج ها را خم و نزدیک به تن نگه دارید. برای پرهیز از همین موقعیت می بایست اولا تمامی ماهیچه‌ها شانه تقویت شوند نیکی صرفا عضلاتی که به توسط شنا تقویت میشوند و این کلیدی تنها اهمیت انجام تمرینات بدنسازی اهمیت وزنه مقدور می باشد و ثانیا بایستی نرمش های کششی عضلات به خوبی و حساس صبر انجام شوند. همچنین بایستی گفت که همین مدل حرکت یک عدد از بی آلایش ترین و بهترین حرکت ها به جهت افرادی می باشد که می خواهند شنا را جدید آغاز نمایند و به این دلیل ما اشاره ای به این نوع شنا کردیم تا قسمتی ای در ذهنتان بابت آن شکل بگیرد. حرکت شنا یا پوش آپ حرکتی کاربردی به جهت تمام تن می باشد که به جهت ارتقاء قدرت و همینطور سرگرم کردن هسته بدن و پایین تنه به عمل می رود. همین تماس هم میتواند در سطح آب باشد و هم در ذیل یا بالای آب. مطالب زیر را بخوانید تا مهم مزایای شنا آشنا شوید و یاد بگیرید که چطور آن را در برنامه روزمره خویش جای دهید. در عمقی شنا کنید که می توانید از پس آن بر بیایید! ۲- آغاز به تحت بردن تن کنید، کمر را صاف نگه دارید و به جهت خنثی نگه داشتن وضعیت گردن نگاه خویش را بر روی ۹۰ سانت جلوتر از خویش متمرکز نمایید تا هنگامی که قفسه سینه به زمین نزدیک شود. رویکرد حل: مسلما حرکت شنا به خاطر کار کشته ساختن ماهیچه‌ها قفسه سینه، شانه ها و عضلات سه سر می شناسیم ولی همین حرکت تمام بدن را ذیل اثر گذاری قرار می دهد. شنا می تواند یک ورزش سرگرم کننده برای کودک ها باشد و ممکن می باشد آنها احساس نکنند که همین یک عمل خسته کننده و معمول است. دست ها را سفت بر روی زمین قرار دهید، صحیح تحت حلقه شنا به انگلیسی شانه ها. و به جای اینکه اجازه بدهید ران ها به زمین برخورد کنند، در آغاز قفسه سینه را به سمت زمین بکشید، ران ها را به همان صورت شانه ها حرکت دهید. آرنج ها به طرف باطن و نزدیک به قفسه سینه باشند.

ایندکسر