کسب و امور به جهت ترقی باید بر روی مارک خود سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از از رویه های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب تارنما و عمل اینترنتی است.
برای ساخت یک وب وب سایت عالی، کارهایی بایستی انجام شود. اولی کاری که بایستی در همین حوزه انجام دهید همین می باشد که یک نام اینترنتی خوب و دیدنی گزینش کنید. همینطور مطمئن گردید که لوگویی که گزینش می کنید به جهت کسب و کار شما منطقی میباشد و بایستی املای آن درست و خوانا باشد و از لغت ها غریبه استفاده نکنید.
اکنون که دامنه خویش را خریداری کرده اید، وقت آن است که کارهای بیشتری انجام دهید. در این نوشته 10 مورد بسیار دارای را لیست می کنیم. نکاتی که اگر در طراحی وب وبسایت خود از آنان پیروی کنید، مطمئن باشید که وب سایت شما به جهت مخاطبان دیدنی خواهد بود و یکسری قدم به پیروزی نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه منش منطقی و اساسی

البته وب سایت باید از لحاظ ظاهری خوشگل باشد. ولی مهمتر از آن، در آغاز باید نحوه فعالیت حساس سایت خود را بدانید. قبل از اینکه حتی بتوانید سرور خویش را گزینش نمایید یا حتی یکی از کدهای HTML را وارد کنید، می بایست تعیین نمایید که چه طرحی به جهت تارنما خویش در آیا حیث دارید؟ تجربه کاربری نیز به جهت سایت و هم برای بهینه سازی سایت SEO اساسی است. زیرا وب سایت گوگل علاوه بر محتوا، ساختار تارنما را نیز در حیث می گیرد.
به همین استدلال می بایست از نظر بصری و بصری یک طرح مناسب و منطقی را گزینش کنید. به طوری که افرادی که از تارنما شما مشاهده می کنند بتوانند به راحتی اصلی آن تعامل داشته باشند و منطق وبسایت شما را فهم کنند و همچنین در جايگاه بندی google قرار بگیرند.

2. اطلاعات دقیق و مرتبط اساسی تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین شکست مردمان عملکرد برای ساختن وب سایتی هست که دوست دارند، نیکی لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، به جهت مثال، یک رستوران را در حیث بگیرید.
همه ما می دانیم که برای برد در کسب و کار، یک رستوران می بایست منویی از غذاهای خود داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خود را از غذاهای رستوران مطلع کند. هر به دست آوردن و کاری که دارید، برای هر کمپانی متعلق ای که هر برنامه ای را تبلیغ می کند ضروری است. این بدان معناست که شما بایستی در جایی اطلاعات کاملی در مورد به دست آوردن و کار خود داشته باشید تا از آن برای اطلاع مشتریان و مخاطبان خویش در مورد گونه کاری که انجام می بدهید استفاده کنید. به تیتر مثال، درصورتیکه شغل شما فروش یک کالا است، بایستی تصاویری اصلی میزان مرغوب بودن عالی برای همه محصولات خود ارائه دهید. علاوه بر این، در صورتی که در صنعتی عمل می کنید که سرویس ها ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به تیتر مثال: سرویس ها پذیرایی عروسی، می بایست تمام امور و کارهای انجام شده را کلیدی جزئیات در وب وب سایت خویش قرار دهید.
به تیتر مثال مالک یک تالار زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خویش را در وبسایت قرار دهد، زیرا مخاطبان یک تالار زیبایی دوست دارا هستند اطلاعات کافی در گزینه کیفیت این سالن داشته باشند تا بتوانند بهتر تصمیم بگیرند. در عاقبت می توانید دارای ارسال لحاظ به جهت مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خویش را ارتقاء دهید. سایت خود را با دقت به نیازها و علایق مخاطبان خود به صورت شخصی طراحی کنید تا همیشه مخاطبان خویش را داشته باشید.
 
یک نکته اثر گذار برای تارنما شما همین است که قبل از طراحی وب وب سایت خود، وب تارنما رقبای خود را تحلیل کنید، به عنوان مثال در صورتی که به ایجاد و فروش پوشاک درگیر هستید، باید بهترین حریف خویش را در حوزه کاری خویش و وب سایت او پیدا کنید. همچنین باز‌نگری نمایید و دلایل موفقیت او را بیابید، مشاهده کنید از چه سبک محتوایی در تارنما خود استفاده کرده میباشد که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گهگاه اوقات یک یا دو گزاره می تواند زیاد قدرتمند باشد.” بسته به ماهیت کسب و کار خود، اصلی ثبت دیتاها کلیدی در وب سایت خود، در عمل خود قادر و کار کشته باشید.

3. اطلاعات تماس را ارائه دهید

ثبت اطلاعات تماس در سایت مطمئناً یکی از مهمترین کارها است، بنابراین می بایست برگه منحصر به خود را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند بار از وب‌سایت یک کمپانی تماشا کرده‌اید و فکر کرده‌اید که ارتباط با آن کمپانی چه میزان دشوار است؟» او می گوید: «بنابراین بایستی یک صفحه داده ها تماس در تارنما خویش قرار دهید و تمام اطلاعات مثل نشانی ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در رخ لزوم، فرم تماس و لینک و پیوند نتورک های اجتماعی را به جهت کسب و کار خویش قرار دهید. دادن. تا اشخاص بتوانند به راحتی به اطلاعات تماس شما دسترسی داشته باشند. چون هیچ چیز خسته کننده خیس از عدم برقراری رابطه مهم تجارت نیست. چون هدف هر طراحی وب وب سایت کسب و عمل افزایش جذب خریدار است.
زمانی که می خواهید اطلاعات تماس و آدرس پست الکرونیکی و کانال های اجتماعی خویش را در وب سایت قرار دهید، آن را به صورت عکس در سایت قرار ندهید، آنها می بایست بتوانند بر روی آنها کلیک کنند، بدین ترتیب اساسی کلیک بر روی آیکون های شبکه های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد کاغذ شوید مرتبط باشید و کارهایی را که باید انجام بدهید انجام دهید.
 
  امروزه کلیه گوشی های هوشمند همین امکان را دارا هستند که بر روی لینک و پیوند های تماس کلیک کرده و دارای کلیک بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری معمولی و جذابی داشته باشید

نقشه سوای لغات اختصاری بی فایده میباشد و سایت سوای استراتژی مشخص بی معنی و بی فایده است.
مطمئن شوید که از اسم های درست و منطقی به جهت صفحات گوناگون وب سایت خویش استعمال می کنید. به تیتر مثال: دارای ما تماس بگیرید یا حیاتی ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، ورقه درباره ما (اطلاعات در آیتم تاریخچه کمپانی شما) و …
 هنگام بسط یک استراتژی استراتژیک برای وبسایت خود، باید راهی برای ایجاد یک فراخوان برای مبادرت در حیث بگیرید. این بدان معنی می باشد که آنچه مردمان دوست دارا هستند در تارنما شما ببینند همین هست که می توانند به راحتی به ورقه آیتم عشق خود در هر صفحه از وب سایت بروید، سفارش دهند و به راحتی به تیم شما لینک و پیوند دهند. بتوانید به وب سایت خود بپیوندید، به آدرس اینترنتی خود دسترسی داشته باشید، سرویس ها خویش را تماشا کنید، محصولات خود را مشاهده نمایید و …
شما می بایست هدف ها خویش را در وب سایت خود روشن کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. وقتی از وب سایت شما بازدید می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. هدف ها آن ها چیست؟ به اهداف مشتریان بالقوه خویش فکر کنید.
به خصوص زمانی که تصمیم دارید در وبسایت خویش فروش آنلاین داشته باشید، بایستی به رابط کاربری آن دقت بیشتری داشته باشید، چون سایتی که فروش آنلاین داراست باید به طور تمام امکانات و اطلاعات واجب را به صورت آنلاین در اختیار مشتری قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند و به سایت شما اعتماد کنند.

5. لینک و پیوند نتورک های اجتماعی را در وب سایت درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، google پلاس، آپارات و غیره. شبکه های اجتماعی میباشند که امروزه گزینه استقبال بخش اعظم مردمان قرار گرفته اند.
امروزه شبکه های اجتماعی متعددی وجود دارد که شما بایستی در آنها عضو گردید و به دست آوردن و فعالیت خود را در وب سایت خود توسعه دهید تا به دست آوردن و کار خویش را توسعه دهید. این نیز در سئوی شما فراوان موءثر است. فعالیت در نتورک های اجتماعی و نمایش پیوند های آن ها در وب تارنما سبب ساز تبلیغ برند شما می شود.

 

ایندکسر