[ad_1]

نانو اینفلوئنسرها – تأثیرگذارهای شبکه های اجتماعی تنها با چند هزار دنبال کننده – بخشی جدید و غیرقانونی از استراتژی های مبارزات سیاسی هستند.

برخی از شرکت ها و کمپین های بازاریابی آنها را نوعی تبلیغات ارگانیک و به ظاهر شخصی می دانند.

و می تواند یک فضای غم انگیز باشد. کمیسیون انتخابات فدرال قوانینی را برای نفوذ نانو برای افشای روابط سیاسی در محتوای آنها وضع نکرده است – و به نظر نمی رسد که این شکل جدید تبلیغات سیاسی به این زودی ها تنظیم شود.

مصاحبه CQ Roll Call با را مشاهده کنید کتی جوزف، یک محقق ارشد تحقیق در دانشگاه تگزاس ، و اینجا کارووسکی است، مدیر عامل شرکت ظاهراً ، یک شرکت بازاریابی برای تأثیرگذاری نانو برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استراتژی های نانو اینفلوئنسر و نظرات این متخصصان در مورد مقررات بالقوه.

[Election misinformation: Experts analyze Facebook and Twitter labels]

Post Nanoinfluencers: مرز نظارتی بعدی اولین بار در برنامه نامگذاری شده ظاهر شد



[ad_2]

منبع: nice-words.ir