چالش زیربنایی بایدن: یافتن یک زبان مشترک


اما جمهوری خواهان ، از جمله سم گریوز ، همکار کمیته DeFazio ، R-Mo. ، در برابر چنین افزایشی مقاومت می کنند و می گویند با اقتصادی تر شدن اتومبیل ، مالیات گاز از بین می رود. آنها شارژ بر اساس مسافت پیموده شده را ترجیح می دهند ، اما حتی طرفداران این اقدام می گویند این فناوری هنوز برای استفاده گسترده آماده نیست.

در حین کارزار ، بایدن در مورد مسئله تأمین مالی زیرساخت ها سکوت کرد. در عوض ، به کسانی که پیشنهادات وی را مطالعه کرده اند بگویید که احتمالاً او در ابتدا از هزینه های کمیاب استفاده خواهد کرد – این امر را به عنوان یک انگیزه لازم در هنگام تأخیر ناشی از همه گیری توجیه می کند. اما در پایان ، او می تواند با افزایش مالیات برای ثروتمندترین آمریکایی ها هزینه آن را پرداخت کند.

آدی تومر ، رئیس طرح زیرساخت های کلانشهر موسسه بروکینگ ، همچنین گفت که انتظار دارد تغییرات مالیات بخشی از تصمیم بایدن باشد ، گفت: “شما مجبور نیستید برای ریاست جمهوری مبارزات انتخاب کنید. اما ، اذعان كرد ، “موافقت مجلس سنا به رهبري جمهوري خواهان با برخي از اين اصلاحات مالياتي بسيار چالش برانگيز خواهد بود.”

وی گفت: “من فکر می کنم سوال اصلی این است که پول را از کجا پیدا می کنید؟”

وزیر اسبق حمل و نقل جیمز اچ. برنلی چهارم ، که در زمان دولت ریگان خدمت می کرد ، گفت این سوال ، همراه با چه کسی سنا را کنترل می کند ، می تواند تعیین کند که آیا بایدن توانایی کامل در تحقق برنامه های زیرساختی خود دارد یا خیر.

حتما بخوانید:
دیوان عالی کشور احتیاط می کند تا درمورد پرونده مهاجران فاقد اسناد رای صادر کند


منبع: nice-words.ir

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum html nullednulled themesMobil Ödeme Nakite ÇevirmeMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Nakite Çevirme1xbet