چالش زیربنایی بایدن: یافتن یک زبان مشترک


اما جمهوری خواهان ، از جمله سم گریوز ، همکار کمیته DeFazio ، R-Mo. ، در برابر چنین افزایشی مقاومت می کنند و می گویند با اقتصادی تر شدن اتومبیل ، مالیات گاز از بین می رود. آنها شارژ بر اساس مسافت پیموده شده را ترجیح می دهند ، اما حتی طرفداران این اقدام می گویند این فناوری هنوز برای استفاده گسترده آماده نیست.

در حین کارزار ، بایدن در مورد مسئله تأمین مالی زیرساخت ها سکوت کرد. در عوض ، به کسانی که پیشنهادات وی را مطالعه کرده اند بگویید که احتمالاً او در ابتدا از هزینه های کمیاب استفاده خواهد کرد – این امر را به عنوان یک انگیزه لازم در هنگام تأخیر ناشی از همه گیری توجیه می کند. اما در پایان ، او می تواند با افزایش مالیات برای ثروتمندترین آمریکایی ها هزینه آن را پرداخت کند.

آدی تومر ، رئیس طرح زیرساخت های کلانشهر موسسه بروکینگ ، همچنین گفت که انتظار دارد تغییرات مالیات بخشی از تصمیم بایدن باشد ، گفت: “شما مجبور نیستید برای ریاست جمهوری مبارزات انتخاب کنید. اما ، اذعان كرد ، “موافقت مجلس سنا به رهبري جمهوري خواهان با برخي از اين اصلاحات مالياتي بسيار چالش برانگيز خواهد بود.”

وی گفت: “من فکر می کنم سوال اصلی این است که پول را از کجا پیدا می کنید؟”

وزیر اسبق حمل و نقل جیمز اچ. برنلی چهارم ، که در زمان دولت ریگان خدمت می کرد ، گفت این سوال ، همراه با چه کسی سنا را کنترل می کند ، می تواند تعیین کند که آیا بایدن توانایی کامل در تحقق برنامه های زیرساختی خود دارد یا خیر.


منبع: nice-words.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>