تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ بازدید2024-01-14
ترفندهای افزایش بازدید پست اینستاگرام 13 مورد
میتوانید با بهینهسازی تصاویر، تعامل با بازدیدکنندگان و استفاده صحیح از ابزارهای پلتفرم، نمایه رسانههای اجتماعی خود را افزایش دهید و مخاطبان بزرگتر و درگیرتری ایجاد کنید. توجه داشته باشید که موفقیت در اینستاگرام به زمان و تلاش مداوم نیاز دارد. با پیروی از این راهکارها و آزمایش استراتژیهای مختلف، میتوانید بازدیدهای خود را افزایش داده و جامعهای از دنبالکنندگان وفادار ایجاد کنید. اگر پیج شما بیزینسی هست، این امکان برای شما وجود دارد که از دکمههای تماس اینستاگرام استفاده کنید. این دکمهها به کاربران این امکان را میدهند که به راحتی بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند. شما با استفاده از این قابلیت، میتوانید ایمیل، آدرس و شماره تلفن خود را در پیج اینستاگرام خود به صورت دکمهای جداگانه قرار دهید.
اینستاگرام به تازگی قابلیت انتشار پست های مشارکتی را برای شما فراهم کرده است. این پست ها همچون استوری های تعاملی تاثیر زیادی در جذب مخاطب هدفمند و افزایش بازدید پست دارد. درواقع بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام، زمانی است که مخاطبان شما آنلاین هستند. اما بهطور کلی صبحها و عصرها بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام هستند. زیرا در این زمانها، مخاطبان در حال چک کردن گوشی خود هستند و احتمال دیدهشدن پستهای شما افزایش مییابد. در این بین همانطور که میدانید جذب مخاطب و افزایش بازدید در اینستاگرام، کار آسانی نیست و نیازمند صبر، تلاش و خلاقیت است.
به عنوان مثال اگر شما پیجی فعال در زمینه فست فود دارید، در نام پیج خود از کلمهی Fast Food استفاده کنید تا با این روش باعث افزایش بازدید اینستاگرام خود شوید. داشتن خلاقیت در اینستاگرام یعنی موفقیت پیج و افزایش بازدید اینستاگرام شما. اگر میخواهید بازدید پیجتان افزایش یابد، باید پستهایتان را زمانی منتشر کنید که درصد زیادی از فالوورهایتان آنلاین هستند.
این جمله معروف ست گادین، نویسنده و کارآفرین معروف آمریکایی، بهخوبی اهمیت... اگر برای شما هم سوال «ربات اینستاگرام چیست؟» پیش آمده، پیشنهاد می کنیم کلیک کنید و اطلاعات خود را کامل کنید. به جای انتشار 20 پست در هفته، از منابع و زمان مشابه فقط برای یک یا دو پست استفاده کنید و آنها را عالی کنید. از سویی دیگر به اعتبار و محبوبیت اکانت خود نزد مخاطبانتان بیفزایید. همچنین از اهمیت برگزاری مسابقات اینستاگرامی برای ذخیره و بازنشر پست خود غافل نشوید.
یک برنامهی زمانی مشخص برای انتشار محتوا داشته و به آن پایبند باشید. با این کار به الگوریتم اینستاگرام نشان میدهید که پیج شما فعال است و به مرور زمان، پستهای شما در معرض دید تعداد بیشتری از کاربران قرار خواهد گرفت. ریلزهای اینستاگرام نسبت به ویدیوهای معمولی اینستاگرام، 67 درصد توجه بیشتری را جلب میکنند.
استفاده از حداکثر تعداد هشتگ در زیر هر پست، غیرحرفه ای بودن شما را به مخاطب نشان می دهد. محتوای با کیفیت، شانس بیشتری برای دریافت پاسخ مثبت از سوی فالوورهای شما دارد که می تواند به پست های شما کمک کند تا در فید دنبال کنندگان شما رتبه و جایگاه بهتری داشته باشند. با داشتن استوری های تعاملی با پیج هایی که در یک حوزه کاری هستید می توانید اقدام به تبلیغ پست یک پیج دیگر و تبلیغ پست خود در استوری دیگری نمایید. سعی کنید در کپشن از نوشتن توضیحات زیاد پرهیز کنید چرا که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی برای سرگرم کردن افراد است و آن ها فرصت و حوصله زیادی برای مطالعه کپشن ندارند. اغلب ساعت فراغت افراد که به بررسی پست های اینستاگرامی می پردازند انتهای شب است. بهترین راهکار برای اینکه تمام افراد در هر موقعیت زمانی و مکانی بتوانند از ویدیو های شما بهره ببرند قرار دادن زیرنویس برای آن ها است.
ابزارهای آنالیز اینستاگرام به شما در شناسایی این نوع اکانتها کمک میکنند. علاوه بر این تگ کردن مکانهای مرتبط با محتوا نیز میتواند به افزایش بازدید کمک کند. به عنوان مثال اگر تصویری از برج خلیفه در اینستاگرام منتشر میکنید، تگ کردن لوکیشن برج خلیفه میتواند باعث شود تا افرادی که به دنبال تصاویر یا اطلاعات درباره برج خلیفه هستند، با صفحه شما روبرو شوند. اگر میخواهید افزایش بازدید اینستاگرام را تجربه کنید باید در مرحله اول بازدید پستهایتان را زیاد کنید. تمام این موارد با استفاده از ترفندهای کاربردی و اصولی امکان پذیر است! در این مقاله از کارینو قصد داریم به بررسی 22 ترفند افزایش بازدید اینستاگرام بپردازیم تا ببینید که چطور میتوانید از این پلتفرم درآمد بالا کسب کنید.
مثلاً اگه بدونین کاربرای شما بیشتر عصرها آنلاین هستن، میتونین تبلیغات رو طوری زمانبندی کنین که فقط تو این ساعات نمایش داده بشه. استوریها به صورت تمام صفحه نمایش داده میشن و برای جذب فوری مخاطب طراحی شدن. این نوع تبلیغات معمولاً فقط چند ثانیه طول میکشه و برای جلب توجه در لحظه ایدهآله.
در این مقاله سعی کردیم تا ترفندهایی را برای افزایش بازدید پیج اینستاگرام بیان کردیم و سعی کردیم تا از جوانب مختلف این موضوع را بررسی کنیم. امیدواریم که از این ترفندها استفاده کنید و بازدید پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید. قرار دادن موقعیت مکانی باعث میشود که افرادی که از موقعیت مکانی جستجو میکنند یا در نزدیکی موقعیت مکانی شما باشند بتوانند پست شما را ببینند و باعث افزایش بازدید از پست شما میشوند. اینستاگرام این امکان را به کاربران خود میدهد تا کسب و کار خود را در اینستاگرام راهاندازی و از این بستر برای گسترش کسب و کار خود و همچنین افزایش آگاهی مردم نسبت به برندشان استفاده کنند.
البته برنامه بالا بردن بازدید پست اینستاگرام نظیر دایرکت هوشمند اینستاگرام هم کمک زیادی به تعامل سریع و موثر پیج میکند. تبلیغات استوری اینستاگرام، تبلیغات تصویری یا ویدیویی تمام صفحه هستند که بین استوریهای کاربران نمایش داده میشوند. استوریها، بخشی از اینستاگرام هستند که بیشتر مورد توجه کابران هستند و روزانه بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر آنها را مشاهده میکنند. بنابراین تبلیغات درون استوری نرخ تعامل بالاتری نسبت به تبلیغ پیج اینستاگرام در فید دارد. اگر در سایر شبکههای اجتماعی و پیامرسانها مانند تلگرام، توییتر، فیسبوک یا لینکدین، فالوور و نرخ تعامل بالایی دارید، از این شبکهها برای تبلیغ پیج اینستاگرام خود بهره بگیرید.
راز استفاده از هشتگها برای جذب بازدید بیشتر در اینستاگرام
اینستاگرام برای هر پست، محدودیت 30 هشتگ را اعمال کرده است؛ اما بهترین روش، استفاده از 5 الی 10 هشتگ مرتبط است. نکته مهم در استفاده از هشتگ، مرتبط بودن آن با موضوع محتوا و تعداد آن در هر محتواست. پس هرچه محتوای بکرتر و خاص تری تولید کنید، درصد تعامل مخاطب با محتوا بالاتر می رود. برای مثال اگر شما دائما در حال دنبال کردن پیشرفت های تکنولوژی و بازار سرمایه هستید، اینستاگرام محتواهای روانشناسی را در لیست نمایش برای شما قرار نمی دهد.
آنها از طریق سوال کردن، تعریف کردن، نقد کردن و گفتن تجربه خود از محصول یا خدمات با شما تعامل برقرار میکنند. ریلزها ویدیوهای سرگرم کنندهای هستند که میتوانید با فالوورها در حساب اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. آنها صدا، افکتها و ابزارهای خلاقانهای دارند و میتوانید آنها را منتشر کنید تا شانس دیده شدن خود در اکسپلور را افزایش دهید. در سال ۲۰۲۴، ۸۴ درصد از مصرفکنندگان اعلام کردند که پس از تماشای ویدیوهای تبلیغاتی، انگیزه بیشتری برای خرید پیدا کردهاند.
این تبلیغات در حین پخش ویدیو به نمایش داده میشوند و معمولا گزینه «رد کردن» نیز برای آنها وجود دارد. در حال حاضر تبلیغات IGTV تنها برای کاربران ایالات متحده آمریکا، بریتانیا و استرالیا در دسترس است. سازندگان IGTV، میتوانند اجازه دهند تا تبلیغات در ویدیوهای آنها نمایش داده شود و از این طریق 55 درصد درآمد تبلیغاتی را دریافت کنند. برای تبلیغات اکسپلور نیازی نیست تا ویدیو یا بنر ویژهای تولید کنید و میتوانید از یکی از پستهای پرطرفدار خود بهره بگیرید.
تبلیغات استوری
شما فقط به یک تصویر باکیفیت نیاز دارین که پیام برندتون رو منتقل کنه. از این فرمت معمولاً برای کمپینهایی که نیاز به انتقال پیام سریع دارن یا معرفی یک محصول یا خدمت خاص استفاده میشه. مثلاً میتونین یه عکس جذاب از محصولتون با یه پیام تبلیغاتی مختصر و مفید قرار بدین.
اینستاگرام به پست ها و پیج هایی که تعامل بیشتری را به خود جذب می کنند اهمیت زیادی می دهد بخصوص اگر این جذب تعامل در ساعات اولیه انتشار محتوا باشد. انتشار پشت صحنه کارتان کمک می کند به مخاطبانتان که بهتر به شما اطمینان کنند. همچنین در انتشار پست های اینستاگرامی خود حقیقت را به اشتراک بگذارید و اگر جایی اشتباهی کردید مسئولیت اشتباه خود را بپذیرید.
در مثال زیر با «نوشتن کی فکرش رو میکرد آخرش اینجوری شه» مخاطب را برای دیدن محتوا تشویق میکند. فکر نکنید اگر یک هفته پرکار باشید و هفته بعد پیج را خالی بذارید، پیشرفتی میکنید. این قسمت اطلاعات باارزشی درمورد فالوورها مانند سن، جنسیت، لوکیشن، ساعات، روزهای فعالیت و عملکرد حسابتان به شما میدهد. برای پیداکردن هشتگ مناسب، پیج رقیب را چک کنید و کلمه کلیدیهای مرتبط را بنویسید. حواستان به جدا یا رویهم بودن و املا درست هشتگها باشد.اینستاگرام توصیه میکند که ۳ تا ۵ هشتگ استفاده کنید؛ اما استفاده از حداکثر ۳۰ هشتگ مجاز است. این قصه مشترک خیلی از تولیدکنندههای محتوا در اینستاگرام است؛ ولی نگران نباشید.
پس اگر پیج شما تقلبی بهنظر بیاید، حتما آن را آنفالو میکنند و از خدمات یا محصولاتتان استفاده نخواهند کرد. یک پیج با هزار فالوور و بازدید واقعی، بهتر از پیجی 20 هزارتایی با دو هزار فالوور و ریچ واقعی است. همیشه یک نکته جذاب را برای کپشن کنار بگذارید تا افراد برای خواندن آن کنجکاو شوند.خط اول کپشن را با دقت بنویسید؛ زیرا قلاب کار است.در کپشن از کاربران سوالی بپرسید که آنها را به کامنتگذاشتن نوشتن تشویق کند.
پاسخ به سوالات و نظرات کاربران بهویژه در بخش استوری میتواند احساس مشارکت و ارزشمندی را در آنها ایجاد کند. مسابقات اینستاگرامی یکی از راههای فوقالعاده برای افزایش بازدید پست اینستاگرام هستند. شما میتوانید از مخاطبان بخواهید برای شرکت در مسابقه، پست شما را لایک کنند، کامنت بگذارند یا دوستانشان را تگ کنند. این تکنیک به افزایش تعامل کمک میکند و باعث میشود پست شما به افراد بیشتری نمایش داده شود.
در هر زمان، در اینستاگرام هشتگهایی بیشتر دیده میشوند و در واقع ترند هستند. البته در صورتی از آنها استفاده کنید که به بیزینس شما ربط داشته باشد. البته باید حواستان باشد تنها از هشتگهای مرتبط با حوزه کاری خود استفاده کنید. اینستاگرام هشتگهای ترند را به شما هنگام جستجو پیشنهاد میکند که نباید استفاده از این هشتگها را فراموش کنید. یکی دیگر از دلایل اهمیت پروفایل ویزیت، قرار گرفتن پستها در اکسپلور اینستاگرام است. به طوری که بدون تبلیغات، اینستاگرام یکی از پستهای شما را صرفاً به دلیل بازدیدها و لایکهای بالا در اکسپلور یا فید کاربران نمایش میدهد.
تبلیغات پولی به معنای پرداخت هزینه برای نمایش تبلیغات به مخاطبان هدف است. این هزینه میتواند بر اساس کلیک (PPC)، نمایش یا حتی اقدامات خاص مانند خرید یا تکمیل فرم، پرداخت شود. تبلیغات پولی هم بهصورت آنلاین (مانند تبلیغات در گوگل و اینستاگرام) و هم آفلاین (مانند بیلبوردها و تلویزیون) انجام میشود. با این حال، در دنیای امروز، تبلیغات دیجیتال به دلیل کارایی بیشتر، محبوبیت بالاتری پیدا کرده است.
همچنین، برگزاری چالشها یا نظرسنجیهای موضوعی بهویژه در زمینههایی که به علاقهمندیهای فالوورها مرتبط است، میتواند باعث جلب توجه و افزایش مشارکت شود. یکی از بهترین راهها برای درک بهتر فضای رقابتی و الگوبرداری از استراتژیهای موفق، دنبال کردن پیج رقبای اصلی و برندهای مطرح حوزه فعالیتتان است. با تحلیل محتوای این پیجها متوجه خواهید شد که چه نوع محتواهایی با اقبال مخاطبان روبرو میشوند، چه فرمتهایی بازخورد بهتری میگیرند و چه تکنیکهایی در جلب توجه دنبالکنندگان موثر هستند. استفاده از تگ لوکیشن به اینستاگرام این امکان را میدهد تا محتوای شما را به افراد حاضر در آن مکان خاص نمایش دهد. به عنوان مثال اگر یک رستوران در شمال تهران دارید، با تگ کردن لوکیشن رستوران خود میتوانید به افرادی که در جستجوی رستورانهای نزدیک به خود در آن منطقه هستند، نشان داده شوید.
چنین کاری هم باعث افزایش سوشیال سیگنال میشود و هم باعث دیده شدن پیج در اکسپلور، انتشار پستهای شما در بین کاربران غیر دنبال کننده شما خواهد شد که میتواند به افزایش فالوورهای شما کمک کند. همانطور که از نام آن پیداست، باید از این ابزار برای برقراری تعامل با مخاطب استفاده کنید. میتوانید از آنها بخواهید که صفحه شما را به فالوورهای خود معرفی کنند. اگر هم نمیخواهید هزینهای بپردازید، میتوانید زیر پستهای آنها کامنت بگذارید.
اولین قدم شما برای تنظیم پروفایل خود باید انتخاب یک تصویر مناسب برای عکس پروفایل خودتان است. برای مثال اگر پیجی برای فست فودی خود دارید، نباید عکس خودتان را روی پیج بگذارید. اگر هم لوگو ندارید، بهتر است از عکس یک همبرگر یا پیتزا استفاده کنید. اگر بودجه دارید هیچ وقت برای طراحی لوگو تعلل نکنید، چون لوگو باعث میشود اعتبار پیج شما بیشتر شود. این نوع تبلیغات به شما اجازه میده تا چندین تصویر یا ویدئو رو تو یه تبلیغ به نمایش بذارین. مثلاً اگه یه فروشگاه آنلاین دارین، میتونین از کاروسل برای معرفی محصولات مختلف استفاده کنین.
از طرف دیگر، تبلیغات اینستاگرام میتواند به بیش از 1.2 میلیارد نفر یا 20 درصد از جمعیت بالای 13 سال جهان برسد. در ادامه فهرست دلایلی را مطرح میکنیم که اهمیت تبلیغ پیج در اینستاگرام را بیان میکند. را خزش کند و با بررسی تعامل کاربران با پیج بیزینس شما، میزان سوشال سیگنال پیج اینستاگرام را مستقیما بر اعتبار وب سایت تاثیر دهد. قدم بعدی در سئو اینستاگرام، شروع تولید محتوا برای این پلتفرم است. برای اینکه قدم در مسیر تجربه این کار بگذارید، باید شروع به تولید محتوا کنید. محتوایی که کاربران به آن نیاز دارند، به سوالات متداول آنها پاسخ میدهد و یا حاوی نکات مهمی باشد و دانش مخاطب را افزایش دهد.
- یکی از مهمترین روشهایی که میتوانید برای افزایش بازدید در اینستاگرام خود از آن استفاده کنید، دعوت کاربران خود در سایر پلتفرمها به اینستاگرام است. {
- یکی از جدیدترین نکات در اموزش بالا بردن بازدید پیج اینستاگرام، استفاده از ترندهایی است که با ریلزها مرتبط هستند. |}{
- برای مثال، استفاده از فیلترهای محبوب، آهنگهای جدید یا چالشهای ترند میتواند به دیده شدن بیشتر محتوای شما کمک کند. |}
- بخش بیوگرافی یا بیو در اینستاگرام اولین چیزی است که کاربران هنگام وارد شدن به صفحه شما، آن را مشاهده میکنند.
- توجه داشته باشید این کار نیازمند انتشار چندین پست در ساعت مختلف یک ماه حداقل است. {
- برای مثال اگر موسسه مهاجرتی هستید و افراد زیادی در رابطه با گرفتن بورسیه تحصیلی کانادا از شما میپرسند، این موضوع را در یک لایو کاملا باز کنید. |}
در بخش دیگر کاپریلا که کاربرد تبلیغدهنده دارد، کسب و کارها میتوانند خود را معرفی کنند. چون این تبلیغات تنها به مخاطبان هدف نشان داده میشود، نرخ تبدیل آنها بالا است. اینستاگرام مارکتینگ، مبحثی است که با گسترش اینترنت و شبکههای اجتماعی مطرح شده است. با فعالیت اصولی و هدفمند در این شبکه اجتماعی ، میتوانید کسب و کار خود را متحول کنید. به همین جهت «فرادرس» فیلم آموزش کسب و کار در اینستاگرام را در ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه و ۷ درس تدوین کرده است. برند شما باید لحن و نگرشی پایدار داشته باشد و همواره تاثیر ثابتی روی افراد بگذارد.
با این روش به سادگی میتوانید خود را هم در این حوزه معرفی کرده و بیشتر سر زبانها باشید. در این روش، تبلیغات بر اساس موقعیت مکانی کاربران نمایش داده میشود. پس باید یک تقویم محتوایی ایجاد و برای انتشار منظم پستها برنامهریزی کنید؛ ضمن اینکه هدفمندی در عین تنوع را در محتوایی که به کاربر نمایش میدهید، از یاد نبرید.
راهکارهای مختلفی برای بالا بردن ویو پیج وجود دارد که در این مقاله 22 راهکار موثر را بررسی کردیم. برای مثال، اگر عبارت “کفش کتانی“ را جستجو کنید، میتوانید محصولات مختلف در این بخش از نتایج گوگل مشاهده کنید. همچنین در پایان هر پست از مخاطبان خود بخواهید نظرات و سوالات خود را در مورد آن پست بیان کنند؛ مطمپن باشید درخواست انجام این کار بیشتر نتیجه می دهد تا منتظر بودن برای اقدام از سوی مخاطبانتان.
در چنین شرایطی پستهایتان دیده نمیشود، کاربران با شما تعامل نداشته و در نهایت، امکان بازاریابی برای کسب و کارتان وجود ندارد. تگهای جغرافیایی میتواند امکان دیده شدن شما در بین کاربران و مسافران محلی را افزایش دهد. به ویژه اگر در مشاغلی که مربوط به خرده فروشی و کسب و کارهای محلی فعالیت میکنید، این تگ نقش مهمی در افزایش بازدید در اینستاگرام شما خواهد داشت. اگر به طور مرتب Reels تولید و منتشر میکنید، شانس بیشتری برای دیده شدن توسط کاربران دارید.
از این دستورالعمل ها استفاده کنید و توسعه و افزایش بازدید اینستاگرام خود را زیر نظر بگیرید تا بهبود مستمر در مسیر رسانه های اجتماعی خود را تضمین کنید. اگر میخواهید بازدید بیشتری دریافت کنید، عملکردتان را بهبود ببخشید. از ابزارهای پیشرفته و حرفهای برای مدیریت اینستاگرام خود استفاده کنید. نوین هاب یکی از ابزارهایی است که میتوانید از آن برای حرفهایتر عمل کردن در اینستاگرام استفاده کنید.
{تعیین هدف
|}پس به جای اینکه در یک روز از هفته بیش از حد فعال باشید و سایر روزها فعالیتتان کم شود، جلوگیری کنید. ما سعی میکنیم روشهای مختلف افزایش و جذب فالوور در اینستاگرام را توضیح دهیم. همچینن تاثیر اینستاگرام در سئو سایت را هم مورد بررسی قرار خواهیم داد. سئو اینستاگرام چیست - این اصطلاح برای مجموعه اقداماتی اطلاق میگردد که به کمک آنها بتوانیم بیشتر در شبکه اینستاگرام دیده شویم و بتوانیم جذب فالوور اینستاگرام به صورت ارگانیک کنیم. هر چند عبارت سئو اینستاگرام به کل غلط رواج یافته، اما باید با آن کنار بیایم و اقداماتی که در نهایت منجر به بهینه سازی پیج اینستاگرام میشود، آشنا شویم. افزایش تأثیرگذاری رسانههای اجتماعی به برنامهریزی استراتژیک، مشارکت مخاطبان و انطباق محتوا با نقاط قوت پلتفرم نیاز دارد تا صرفاً انتشار مداوم.
افزایش بازدید اینستاگرام با پست شما بیشتر به تصاویر و ریز عکسها بستگی دارد. عکسها یا ویدیوهای واضح و با نور کافی بینندگان را به داخل میکشاند. از تصاویر بیکیفیت یا مبهم دوری کنید، زیرا این تصاویر باعث میشوند کاربران به گذشته پیمایش کنند. اگر تصویر کاور شما یک نقطه فوکوس قابل توجه یا قلاب متنی را نشان دهد، کاربران بیشتر بر روی ویدیو یا پست شما کلیک می کنند.
علاوه بر این، میتوانید تنظیمات تبلیغات خود را بهگونهای انجام دهید که در کامپیوتر و تبلت نمایش داده نشود. همچنین نوع مخاطبان و موقعیت جغرافیایی قابل تنظیم است و میتوانید پیشنهاد قیمت را نیز تغییر دهید. تبلیغ پیج اینستاگرام در گوگل ادز امکانپذیر است، البته تبلیغکننده باید لینک موردنظر را خودش انتخاب کند. پس از اینکه کاربر، لینکی از اینستاگرام را برای بار اول باز میکند، از او سوال میشود که آیا لینک در اپلیکیشن اینستاگرام یا مرورگر باز شود. البته، بیشتر افراد برنامه پیشفرض را انتخاب میکنند و گاهی نیز افراد، تبلیغ را در مرورگر باز میکنند.
برگزاری مسابقه و دادن هدیه روشی عالی برلی جذب مخاطبان جدید و تعاملی به اینستاگرام شما است. امروزه کاربران توجه بیشتری به مطالبی که از طریق ویدئو منتشر می شوند، نشان می دهند. اگر قصد افزایش بازدید پیج را دارید، محتوای ویدئویی را در راس تولید محتوای پیج قرار دهید. بازدید اینستاگرام شامل بازدید پست و igtv و همچنین بازدید لایو و استوری است. اگر به دنبال خرید بازدید لایو هستید حتما توجه داشته باشید در کنار خرید بازدید برای شروع فعالیت پیج تان و اعتبار بخشیدن به برندتان موارد زیر را نیز رعایت کنید تا افزایش فالوور شما واقعی و ماندگار باشد.
بهترین روش تبلیغات در اینستاگرام