تبلیغات هدفمند کلیدی برای جذب مخاطب مناسب2020-06-11
روشهای تاثیرگذار تبلیغات، راهنمای جامع برای افزایش اثربخشی کمپینهای تبلیغاتی ایران آکادمی آموزش مجازی
از همین رو افرادی که به ارسال پیامک تبلیغاتی جهت رونق کسب و کارشان یا اطلاع رسانی مربوط به فعالیتشان هستند به فکر ارسال پیامک بدون ثبت نام و داشتن یک پنل پیامک اختصاصی هستند. پنل پیامک انبوه پیام رسان نیز بانک شماره موبایل تفکیک شده را جهت فرستادن پیامک انبوه و تبلیغات از طریق پیامک به کاربران ارائه می دهد. امکان ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس مشاغل و اصناف،کدپستی،ارسال شهر و استان و همچنین اس ام اس از روی نقشه از جمله مورادی هستند که میتوانید در استراتژی های تبلیغات پیامکی خود از آنها استفاده کنید. تبلیغات از هر کانالی که باشد نیازمند به کارگیری خلاقیت توسط شما خواهد بود. پیام رسان با ارائه امکانات متنوع ارسال پیامک انبوه ، راه های انتخاب زیادی پیش پای شما خواهد گذاشت.
در صورت نارضایتی از خدمات، بازگشت وجه امکان پذیر است؟
- {
- بدیهی است که با شناسایی و برجسته کردن ویژگیهای منحصربهفرد و متمایز محصولات یا خدمات در تبلیغات، میتوان به طرز چشمگیری به افزایش فروش کمک کرد. |}{
- این نرمافزار نهتنها با سایر بخشهای کسبوکار ادغام میشود، بلکه این قابلیت را دارد که خودتان اطلاعات را به آن اضافه کنید. |}{
- تبلیغات ویدئویی یکی از موثرترین و جذابترین روشها برای جلب توجه مخاطبان است. |}
- در تبلیغات رفتارمحور، ما یک سری گروه آماده کردهایم که بتوانید تبلیغ خود را فقط به آنها نمایش دهید.
- محتوای تبلیغ باید هم با سلیقه و نیاز مخاطبان شما و هم با رسانهای که در آن تبلیغ منتشر میشود متناسب باشد.
- خیلی سال پیش اگر عضو یک خبرنامه میشدیم که هر هفته برای ما ایمیل ارسال میکردند فکر میکردیم چقدر لوکس و متفاوت هستیم که به ایمیل ما اطلاعات ارسال میشود.
این استراتژی تبلیغاتی تنها میتواند در کوتاهمدت باعث جذب مشتریان زیادی شود و زیادهروی در آن به کاهش ارزش درکشدۀ محصول یا خدمات منجر خواهد شد. در این مطلب از ویپدیا 20 مورد از بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری را به شما معرفی میکنیم تا آنها را در استراتژی بازاریابی خود بگنجانید و بیشترین مشتریان را جذب کنید. در نهایت، با تعیین اهداف SMART، کسبوکارها نهتنها مسیر روشنی برای برنامهریزی تبلیغات ترسیم میکنند، بلکه میتوانند بهطور مداوم عملکرد کمپین را ارزیابی و اصلاح کنند. این فرایند موجب میشود منابع مالی و زمانی به شکلی بهینه مصرف شود و در رقابت با سایر برندها، مزیت قابلتوجهی برای سازمان ایجاد گردد. عدم ارزیابی عملکرد کمپینهای تبلیغاتی باعث میشود که کسبوکارها نتوانند نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنند. برای بهینهسازی تبلیغات، باید نتایج آنها بهطور مداوم ارزیابی شود تا از تکرار اشتباهات در کمپینهای بعدی جلوگیری شده و بودجه تبلیغاتی بهینه شود.
در برخی از تبلیغات پادکست، میزبانها از تجربیات شخصی خود دربارۀ محصول یا خدمات حامی حرف میزنند و بدین ترتیب، تبلیغ را جذابتر میکنند. مشتریان امروزی معمولاً به رتبهبندیهای آنلاین و سایتهای بررسی سر میزنند و عملکرد کسبوکارها را مرور میکنند. بهترین بخش ماجرا این است که شما به تجهیزات پیشرفته برای انجام این کار نیاز ندارید. حتی بسیاری از برندها از محتوای تولیدشده توسط کاربر بهعنوان ویدئوهای آموزشی خود استفاده میکنند و درواقع به مشتریان خود اجازه میدهند که این کار را برایشان انجام دهند.
کابرد سامانه پیامکی برای کسب و کارها
برای مثال، اگر میخواهید افرادی را که یک بار از شما خرید کردهاند، به خرید دوم تشویق کنید، باید به سراغ کمپین تبلیغات ریتارگتینگ یکتانت بروید. احتمالاً وقتی متوجه شوید افراد بسیاری کمی در دستهبندی مشخصشده قرار میگیرند، ترجیح میدهید از تمرکز روی آنها صرفنظر کنید؛ البته استثنا هم وجود دارد. ممکن است علیرغم کم بودن تقاضا، حاشیه سود بالا، توجه شما به آن گروه مشخص را توجیه کند.
تبلیغات پولی در فروش تاثیر بیشتری دارد و سریعتر از بازاریابی ارگانیک، نتیجه میدهد. تبلیغات در گوگل ادز، تبلیغات در توییتر و تبلیغ در استوریهای یک بلاگر نمونههایی از این نوع بازاریابی هستند. با استفاده از استراتژیهای تبلیغاتی مناسب، یک کسبوکار میتواند برند خود را در لحظهای که بیشترین تأثیر را دارد، در ذهن مصرفکنندگان برجسته کند. این دیده شدن گسترده، نه تنها تصویر مثبتی از برند میسازد بلکه در طول زمان به افزایش وفاداری مشتریان نیز کمک میکند. آیا میدانید که چگونه میتوان میزان موفقیت کمپینهای تبلیغاتی را اندازهگیری کرد؟ نرخ کلیک یا Click-Through Rate معیاری برای محاسبۀ مقدار موفقیتآمیز بودنِ مارکتینگ برای کسبوکارتان است. این روزها مصرفکنندگان و خریداران، کسبوکارهای جدید را عمدتاً با جستوجوی آنلاین پیدا میکنند.
سعی کنید برنامهای منظم برای انجام این کار داشته باشید (مثلاً پیگیری فصلی) و سپس، از طریق ایمیل، پست مستقیم، پیامک یا تلفن با آنها تماس بگیرید و پیشنهادی ویژه ارائه دهید تا ترغیب به بازگشت شوند. به احتمال زیاد، خوشحال خواهند شد که آنها را به یاد آوردهاید و میخواهید دوباره به دستشان آورید. به کمک «هدفگیری زبانی» (Language Targetting)، تبلیغات برای افرادی نمایش داده میشود که مرورگر خود را بر روی زبانی مشخص تنظیم کرده باشند.
یکی از مهمترین تأثیرات اهداف یادآوری، حفظ و تقویت وفاداری مشتریان است که به توسعه کسبوکار میانجامد. هنگامی که برند با روشهای تبلیغات خلاقانه و تکرار مناسب، همچنان در ذهن مخاطب باقی میماند، تمایل مشتریان به خرید مجدد افزایش یافته و کمپین تبلیغاتی آینده نیز با موفقیت بیشتری همراه خواهد بود. یکی دیگر از راههای تبلیغات هدفمند اینترنتی دستیابی به مخاطب هدف بر اساس کلمات کلیدی، URL یا اپلیکیشنی خاص است و این نوع از تبلیغات با نام «مخاطب سفارشی» (Custom Audience) شناخته میشود. بنابراین اگر مخاطب هدف از کلیدواژههای مشخص یا از اپلیکیشن خاصی استفاده کند یا اینکه به سایت مشخصی وارد شود، تبلیغات برای او به نمایش درمیآیند. مخاطب هدف به گروهی از مشتریان میگویند که از طریق مشخصههای مختلفی شناسایی میشوند. به طور مثال میتوان بانوان ورزشکار بین ۱۸ تا ۲۵ سال را به عنوان یک مخاطب هدف در نظر گرفت.
برای نمونه، ارائه تخفیفهای ویژه یا پیشنهادهای انحصاری، ابزارهای بسیار مؤثری برای افزایش تعامل مشتریان هستند. این تکنیکها در بسیاری از برنامههای بازاریابی دیجیتال به کار میروند و بازدهی فوقالعادهای دارند. در این مقاله هدف ما این بود تا بهطور دقیق متوجه شوید که تبلیغات هدفمند چیست و برای ایجاد یک تبلیغات هدفمند و موثر چه نکاتی را باید رعایت کنید. برای مثال، با استفاده از بررسی سابقه موتور جستجو یا پیدا کردن اطلاعات شخصی در شبکههای اجتماعی.
همچنین میتوانید از CRM برای ارسال پیامکهای شخصیسازی شده و ایجاد کمپینهای بازاریابی هدفمند با چشمانداز پیگیری و افزایش تعامل برند با مشتریان، استفاده کنید. در این مثال، اگر بخواهید برای تمام افرادی که در منطقهٔ مورد نظرتان قرار دارند، پیامک تبلیغاتی بفرستید، نیازمند بودجهٔ کلانی بر اساس هزینهٔ اس ام اس انبوه و قیمت پنل اس ام اس هستید. انتخاب روش تبلیغات موثر در ایران به نوع کسبوکار، بودجه و مخاطبان هدف بستگی دارد.
بودجه ای که به دقت تنظیم شده می تونه به شما کمک کنه که منابع خودتون رو کجا سرمایه گذاری کنین و همچنین ردیابی بازده این سرمایه گذاری ها رو در آینده آسون تر می کنه. به همین دلایل، امروزه تبلیغ هدفمند، بیش از گذشته اهمیت پیدا کرده است و استفاده از آن ریسک مجموعه را تا حد زیادی کاهش میدهد. در این مطلب از ویپدیا توضیح میدهیم که تبلیغ هدفمند چیست، چه مزایایی دارد و چگونه باید یک تبلیغ هدفمند داشته باشیم. این اطلاعات معمولا به کمک کوکیهایی به دست میآید که اطلاعات بازدیدکنندگان وبسایتها را ذخیره میکنند. شما میتوانید با ارائۀ انواع پیشنهادات ویژه و شخصیسازی شده، افراد را به کلیک روی لینکهایتان، ترغیب کنید.
باید منابع و کانالهای مناسب آنها را شناسایی کرده و براساس جزئیاتی که به کارتان میآید آنها را تقسیمبندی کنید. برای هریک از کمپینهای خود میتوانید بهراحتی به سراغ یکی از این فهرستها بروید. برای تبلیغات هدفمند در اینستاگرام لازم است پیجها و اینفلوئنسرهایی را که دربرگیرندۀ مشتریان بالقوۀ شما هستند شناسایی کنید. سپس آنها را با توجه به حوزۀ کاری، سبک و ژانر محتوا، شهر محل زندگی و… دستهبندی کنید. طبق آمار Statista، بیش از 66% از جمعیت جهان در سال 2022 روزانه از اینترنت استفاده میکنند. افراد برای پیداکردن محصولات و خدماتی که نیاز دارند از موتورهای جستوجو استفاده میکنند، در شبکههای اجتماعی میگردند، از فروشگاههای آنلاین بازدید میکنند و… .
{هدفگذاری بر اساس دستگاه (Device Targeting)
|}در این میان، آگاهی از تعرفه کمپین تبلیغاتی و برنامهریزی دقیق پلاسینگ برای مدیریت این هزینهها، میتواند تفاوت بین یک کمپین موفق و یک کمپین ناکام را مشخص کند. به همین دلیل، توصیه میشود که کسبوکارها قبل از شروع هر کمپینی، بودجهبندی مناسبی انجام داده و هزینهها را به دقت پایش کنند تا از بازدهی مطلوب اطمینان حاصل نمایند. موسسات مشاوره صادرات و مشاورههای کسبوکار میتوانند در شناسایی بازار هدف، تدوین پیامهای تبلیغاتی و ارزیابی اثربخشی کمپینها به شما کمک کنند.
این تاکتیک به کسب و کارها کمک می کنه تا توجه شما رو برای بازگشت به وب سایت و خرید محصول جلب کنن. کسب و کارهایی که میخواهند تبلیغات B2B داشته باشند و جامعه هدف آنها مشاغل و کسب و کارهای دیگر است می توانند با پنل پیامکی پیام رسان، ارسال به مشاغل داشته باشند. پیامک انبوه یک روش جهت ارسال یک پیامک تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی بصورت انبوه بدون محدودیت است . این سرویس در سامانه اس ام اس انبوه پیام رسان بصورت پیش فرض و با هزینه فعالسازی هزارﺗﻮﻣﺎنءء هزارﺗﻮﻣﺎن، در اختیار کاربران قرار گرفته است . سامانه پیامکی پیام رسان فعالیت خود را در زمینه ارسال پیامک کوتاه در سال 1387 آغاز کرده و با به ارائه امکانات پیشرفته و پشتیبانی حرفه ای توانسته در زمینه تبلیغات پیامکی و جذب مشتری پیشرو باشد. پنل پیامکی پیام رسان تحت وب است و می توانید با هر دستگاهی وارد پنل پیامکی شوید و اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی ، پیام اطلاع رسانی و پیام های مشتری مداری نمایید.
همچنین می تونین تعداد تبدیل ها یا تعداد افرادی رو که اقدام مورد نظر شما مثل خرید یا پر کردن فرم ها رو انجام میدن، ردیابی کنین. افزایش آگاهی از برند به فرآیند آشنایی بیشتر افراد با برند شما و اون چیزی که نشون میده اشاره می کنه. این یک هدف مهم برای خیلی از کسب و کارهاست که می تونه به شناخت، اعتبار و در نهایت افزایش فروش منجر بشه.
یکی از مهمترین عوامل موفقیت در استراتژی تبلیغات و برنامهریزی تبلیغات، تعیین اهدافی شفاف و کاربردی است. این اهداف بهطور مستقیم بر جهتگیری اهداف بازاریابی و نحوه تخصیص منابع در کسبوکار تأثیر میگذارند. براساس آمار مؤسسهٔ HubSpot، شرکتهایی که از ابتدا اهداف تبلیغاتی خود را با برندسازی و توسعه کسبوکار همسو میکنند، تا ۳۰ درصد نرخ بازگشت سرمایه (ROI) بالاتری دارند.
به این ترتیب، هنگامی که کاربر کلمات کلیدی خاصی را که شما هدف قرار دادهاید در گوگل جستوجو میکند، تبلیغ شما در میان نتایج جستوجو در جایگاه برجستهای به او نمایش داده میشود. SEM شناختهشدهترین راه تبلیغات برای جذب مشتری در محیط دیجیتال است؛ زیرا به شما امکان میدهد بهطور مستقیم افراد متمایل به خرید و دستبهنقد را براساس جستوجوهایشان هدف قرار دهید. اسنپ با هدف جذب مخاطب هدف جدید و آشنایی بیشتر شهروندان با خدمات تاکسی اینترنتی، کمپین «اولین سفر رایگان» را راهاندازی کرد. پیام تبلیغاتی این کمپین بر سادگی، راحتی و مقرونبهصرفه بودن استفاده از اپلیکیشن تأکید میکرد.
این نوع تبلیغات به شما کمک میکنند تا برندی با اعتبار و قابل اعتماد بسازید. در سال ۲۰۲۴، ۸۴ درصد از مصرفکنندگان اعلام کردند که پس از تماشای ویدیوهای تبلیغاتی، انگیزه بیشتری برای خرید پیدا کردهاند. برای مثال، اگر عبارت “کفش کتانی“ را جستجو کنید، میتوانید محصولات مختلف در این بخش از نتایج گوگل مشاهده کنید. برای مثال، اگر عبارت «رزرو هتل در کیش» را جستجو کنید، تبلیغات سایتهایی مثل اسنپتریپ یا فلای تودی در نتایج نمایش داده میشود. در دنیایی که ۶۷.۱ درصد از افراد به اینترنت دسترسی دارند و هر فرد بهطور متوسط روزانه ۶ ساعت و ۳۱ دقیقه آنلاین است (Demandsage)، این فرصت برای دسترسی به کاربران را نباید از دست بدهید. دنیای تبلیغات و برندینگ همواره در حال تغییر است؛ به همین دلیل بسیاری از کسبوکارها برای حضور موثر و مداوم در این فضا، موظف هستند سوار بر موج جدیدترین ترندهای تبلیغاتی شوند.
پس، برای اطمینان از بهروز بودن طراحی، محتوا، گرافیک و سئوی سایت خود، یک بار دیگر آن را بررسی کنید و اقدامات لازم را برای بهبود آن انجام دهید. شما میتوانید در این مسیر از خدمات یک شرکت طراحی سایت یا متخصص سئو کمک بگیرید. اینفلوئنسرهایی را انتخاب کنید که با مخاطبان هدف شما همسو هستند و مشوقهایی مانند تبلیغات انحصاری یا محصولات رایگان به آنها ارائه دهید. شما باید موفقیت آنها را زیر نظر بگیرید و برای دستیابی به مخاطبان وسیعتر، با چند اینفلوئنسر همکاری کنید. کارکردن با میکرواینفلوئنسرها میتواند برای رشد برند شما بسیار مفید باشد؛ زیرا اغلب آنها میزان تعامل بالاتری به شما میدهند. اینفلوئنسرها یا افراد تأثیرگذار در شبکههای اجتماعی میتوانند بهترین راه تبلیغات برای جذب مشتری و معرفی محصول شما باشند؛ زیرا دارای پایگاه مخاطبان قوی و بیشترین نفوذ روی مخاطبان خود هستند.
دستهبندیهایی که گروههای مشتاق به محصول یا خدمت را شناسایی میکنند تا انواع اقدامات بازاریابی و تبلیغات مطابق سلیقه و خوشایند آنها طراحی شود. پیام شما باید مخاطب را جذب کند، اطلاعات مفید ارائه دهد و در نهایت او را به اقدام وادارد. برای ایجاد یک پیام موثر باید به نیازها و مشکلات مخاطبان هدف توجه کنید و آنها را در پیام خود منعکس کنید. هر نوع کسبوکار و هر دسته از مخاطبان ممکن است به روشهای خاصی از تبلیغات پاسخ دهند. برای مثال، ممکن است برای برخی کسبوکارها تبلیغات در شبکههای اجتماعی موثرتر باشد، در حالی که برای دیگران تبلیغات گوگل یا حتی تبلیغات تلویزیونی بازده بیشتری داشته باشد. به طور کلی، هدف گیری بهتر دموگرافی و علایق خاص به شما کمک می کنه تا پیام تبلیغاتی خودتون رو در برابر افراد مناسبی قرار بدین که مطمئن هستین با اونها همخوانی داره.
این تست یک ابزار لازم برای تحقق اهداف تبلیغاتی است چرا که میتواند متغیرهای تاثیر گذار در موفقیت کمپین را بررسی کند و بهترین حالت هر یک از آنها را مشخص نماید. همانطور که میدانید امروزه شبکه های اجتماعی یکی از کانالهای مهم تبلیغاتی به شمار میآیند. این نوع از تبلیغات هدفمند تا حدی شبیه به تبلیغات رفتاری عمل میکند اما فقط به رفتار کاربر در شبکه های اجتماعی میپردازد تا تبلیغات منطبق بر علایق وی را نمایش دهد. پس از کسب این اطلاعات، آگهیهای تبلیغاتی شما در وبسایتهایی که مخاطب هدفتان در آن گشت و گذار میکند نمایش داده میشود.
امروزه پلتفرمهای تبلیغاتی امکان انتخاب کاربران با توجه به قرارگیری آنها در سطوح مختلف قیف فروش را به شما میدهد. مثلا میتوان کاربرانی که سبد خرید خود را نیمه کاره رها کردهاند را نسبت به افرادی که فقط از محصولات یا خدمات دیدن کردهاند در سطوح پایینی قیف فروش قرار داد و به آنها توجه بیشتری کرد. فرقی نمیکند بخواهید به صورت مستقیم یا غیرمستقیم تبلیغ کنید، مهم این است که محتوای شما متناسب با گروه هدف و به صورت شفاف و صریح باشد. بازاریابی محتوایی نیز در تبلیغات هدفمند نقش اساسی دارد و البته اگر نتوانید محتوای درست و مرتبط تولید کنید، حتی اگر مخاطبان هدف را با دقت شناسایی کرده باشید، همچنان احتمال شکست وجود دارد.
بعد از عضویت در خانواده ی پیام رسان، یک خط رند و زیبا از اپراتور 5000 به نام شما احراز هویت میشه،علاوه بر اون میتونین هم از سایر اپراتورها، خط اختصاصی با شماره ی دلخواه خودتون رو هم خریداری کنین. بیایید با هم سفری به دنیای تبلیغات هدفمند داشته باشیم و رازهای موفقیت در این زمینه را کشف کنیم. ممکن است این اتفاق به دلیل این باشد که تبلیغات معمولاً به ما یک تصور غیر واقعی از یک محصول یا خدمات میدهند. وقتی واقعیت را تجربه میکنیم، ممکن است متوجه شویم که آنچه در تبلیغات نشان داده شده، واقعیت کاملی از محصول یا خدمات نیست.
در نگاه اول شاید رپورتاژ آگهی را نتوان به عنوان یک تبلیغات هدفمند درنظر گرفت چراکه به طور معمول، یک متن کلی نوشته و در سایتهای مختلف منتشر میشود. اما فرض کنید که محصولات یا خدمات شما در مورد رژیمهای غذایی باشد و مطلبی علمی در این رابطه تهیه و آن را در یک مجله اینترنتی پزشکی و سلامت منتشر کنید. چنین اطلاعاتی در فهم مشتری و نحوه تصمیمگیری برای خرید به کسب و کار کمک میکنند. به این نکته توجه داشته باشید که «مخاطب هدف» (Target Audience) را با «بازار هدف» (Target Market) اشتباه نگیرید زیرا با وجود نام مشابه، با یکدیگر اختلاف دارند.
علاوه بر این، با وجود کانالهای متعدد، موفقیت در گرو استفاده از محتوای مناسب، در زمان مناسب و برای مخاطب مناسب است. تبلیغات یکی از مهمترین ابزارها برای توسعه برند است که به تقویت تصویر مثبت، برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان و رشد کسبوکار کمک میکند. از طریق تبلیغات، برند میتواند پیامها و ارزشهای خود را به مخاطب هدف منتقل کند و در ذهن آنها جایگاهی ماندگار بسازد. برای غلبه بر این موانع، ضروری است که کسبوکارها از چارچوبهای استانداردی نظیر SMART برای تعیین اهداف استفاده کنند. همچنین، همواره باید بخشی از بودجه به روشهای تبلیغات آزمایشی اختصاص یابد تا بتوان با ارزیابی مداوم، تاکتیکها را اصلاح کرد. هماهنگی میان تیمهای فروش، بازاریابی و مالی نیز نقش مهمی در بهبود فرایند برندسازی و دستیابی به افزایش فروش دارد.
تبلیغات پولی میتواند با هدف قرار دادن مخاطبان خاص، نتایج سریع و کارآمدتری در کسبوکار شما به همراه داشته باشد و این نتایج قابل اندازهگیری هستند. این نوع تبلیغات میتواند برای هدفگیری مجدد مخاطبان (ریتارگتینگ)، ایجاد آگاهی از برند یا دستیابی به اهداف خاص (مانند تبلیغات برای مخاطبانی که به دنبال محصولاتی مشابه محصولات شما هستند) استفاده شود. این روش به شما امکان میدهد که تبلیغات خود را در وبسایتها، اپلیکیشنها یا حتی بخشهای خاصی از یک صفحه نمایش دهید. برای مثال، سایت همراه مکانیک که در زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت دارد، فضایی را برای تبلیغات در اختیار برندهای مرتبط قرار میدهد.
آقای حسن رفیعی ، به مناسبت روز کارگر تا اسفندماه فرصت دارین از تخفیف ویژه استفاده کنین. اطلاعاتی همچون سن، جنسیت، میزان تحصیلات، شغل، درآمد، سبک زندگی و علایق افراد را بررسی و دستهبندی کنید. این نوع تبلیغات به خصوص در پیادهرویهای محلی و جامعههای کوچک میتوانند اثرگذار باشند.
اگر مشتریان فعلی مدام از یادآوری ویژگیها و خدمات پس از فروش آگاه شوند، احتمال رویگردانی آنها کاهش مییابد. این روش تبلیغات اینترنتی هدفمند بویژه برای کسب و کارهای محلی مانند رستورانها، سالنهای آرایش و لباسفروشیها مناسب است. مکان کاربران به راحتی از طریق آدرس IP یا GPS موبایل قابل دسترسی خواهد بود و به این ترتیب، تبلیغات مورد نظر بر اساس محل زندگی یا حضور کابر به او نمایش داده میشوند.
تبلیغات هدفمند در اینستاگرام