آموزش اینستاگرام از اول تا آخر 2020-12-23

آموزش اینستاگرام به صورت تصویری از مبتدی تا حرفه ای + نکات کاربردی رایا پروژه

به این ترتیب هرگاه تصویر جدیدی را قراردهند شما می‌توانید آن را در قسمت Home یا صفحه خانگی اینستاگرام مشاهدهکنید. در نوار ابزار پایین صفحه دکمه وسط مربوط به شروع عکاسی و یافیلم‌برداری برای به اشتراک‌گذاری است. با لمس آن اپلیکیش دوربیناینستاگرام اجرا شده و می‌توانید عکس بگیرید. همچنین با فشردن دکمه به شکلقاب تصویر می‌توانید تصاویری را که قبلاً گرفته‌اید از گالری وارد کنید وهمچنین از دکمه‌های بالای صفحه برای سوییچ بین دوربین‌های جلو و عقب،فعال‌کردن فلش و خطوط راهنما استفاده کنید. وقتی عکس مورد نظرتان را گرفتیدوارد صفحه افکت‌ها می‌شوید و می‌توانید در پایین صفحه افکت مورد نظرتان راانتخاب کنید و از دکمه‌های بالای صفحه برای افزودن قاب، قابلیتTilt-shift، چرخاندن تصویر و … استفاده کنید. اگر قصد دارید کسی را در اینستاگرام بلاک کنید با ورود به صفحه پروفایل آن شخص و انتخاب کردن سه نقطه در قسمت بالایی صفحه بر روی گزینه Blockضربه بزنید.

جایی که می توانید پست ها، گزینه های مربوط به مشاهده ریل ها و عکس های تگ شده را ببینید. از همین قسمت است که کاربر می تواند به اطلاعات پروفایل و تنظیمات حساب دسترسی داشته باشد. آیکون خانه مربوط به فید اینستا، آیکون ذره بین برای دسترسی به اکسپلور و آیکون قلب مربوط به بخش نوتیفیکیشن اینستا هستند. در سمت راست نیز، یک آیکون برای دسترسی به قسمت پروفایل قرار دارد.

این شبکه اجتماعی در ایران بیش از 40 میلیون کاربر فعال دارد و این یعنی یک اتفاق فوق العاده برای کسب و کارها. هشتگ‌ها در اینستاگرام برای دسته‌بندی و مرتب‌سازی پست‌ها بسیار مهم هستند. با استفاده از هشتگ‌ها، کاربران می‌توانند پست‌های خود را در میان مخاطبان مناسب‌تر قرار دهند و افرادی که به موضوعات مرتبط علاقه‌مند هستند را به پست‌های خود جذب کنند.

کاربر می تواند لایو را در قالب استوری، برای سایر کاربرانی که موفق به تماشا نبودند، به اشتراک بگذارد. تعامل در پست ها با لایک، کامنت، ذخیره و اشتراک گذاری انجام می شود؛ در استوری نیز این تعاملات وجود دارند، اما مانند پست تاثیرگذار نیستند. اکنون در زمان آپلود استوری، گزینه Close Friends را برای آن فعال کنید. بعد از آپلود استوری، مشاهده می کنید که یک حلقه سبز رنگ در اطراف آن نمایان شده است. این استوری فقط به کاربران فهرست دوستان صمیمی نمایش داده می شود. اگر یکی از دوستان یا حسابی که دنبال می کنید، استوری بگذارد، می توانید آن را در بالای فید خود ببینید.

می توان با برنامه هایی مانند InstaDP و Stories Down استوری ها را با وارد کردن لینک دانلود کرد. گاهی اوقات ممکن است، حساب شما از طرف اینستاگرام بلاک شده باشد. باید مدت زمانی را صبر کنید تا حساب شما از مسدود بودن خارج شود.

تعداد افرادی که میخواهند در اینستاگرام فعالیت کنند زیاد است. اما همه شما باید بدانید که اول باید یک هدف برای خود مشخص کنید. (طنز ، انگیزشی ، فروشگاه آنلاین ، کارشناس اینستاگرام ، ادمین اینستاگرام ، فروش آموزش و...).بعد از اینکه هدف خود را مشخص کردید حالا باید آموزش اینستاگرام حرفه ای استاد دیجیتال را مشاهده کنید. بعضی از افراد به دیدن آموزش علاقه ای ندارند و تصور میکنند با آزمون و خطا میتوانند این مهارت را یاد بگیرند.

برای گذاشتن پست در اینستاگرام می توانید از دو راه اقدام کنید. یا با استفاده از آیکون مربعی که داخل آن یک علامت به علاوه است در قسمت پایین صفحه اینستاگرام می توانید اقدام به انتشار پست کنید. یا اینکه می توانید وارد قسمت هوم شوید و آن را به سمت چت اسکرول کنید. با اسکرول به سمت چت دوربین استوری برایتان باز می شود در پایین آن چند گزینه تحت عنوان استوری، لایو و پست وجود دارد. اکسپلور اینستاگرام قسمتی است که با آیکون ذره بین نمایش داده می شود و تمام پست هایی که توسط کاربران زیادی پسندیده و ویوو خورده اند برای شما نمایش داده می شود.

البته گفتنی است که قسمت تجزیه و تحلیل صرفا برای حساب های بیزینسی و سازنده قابل ارائه است. در ادامه آموزش اینستاگرام، سایر قسمت ها را توضیح می دهیم. هدف اولیه سازندگان، ایجاد یک پلتفرم برای به اشتراک گذاری عکس نبود؛ آنها قصد داشتند یک برنامه مبتنی بر مکان کاربر ارائه دهند. به طوری که کاربر، مکان های مختلف سطح شهر را بازدید می کرد سپس در پروفایل خود عکس های آن را به اشتراک می گذاشت و نظر خود را راجع به آن محیط اعلام می کرد. در ادامه شما را با نحوه حذف اکانت اینستاگرام آشنا می‌کنیم.

اگر شما می خواهید در اینستاگرام کسب و کار خود را راه اندازی کنید، بهتر است مشخصات فروشگاه خود را بنویسید. از جملاتی استفاده کنید که مخاطب خود را ترغیب به فالو کردن و خرید کنید. بخش آمار و اطلاعات ابزاری برای اندازه‌گیری و مانیتورینگ فعالیت‌های کاربران در اینستاگرام است. با استفاده از این بخش، کاربران می‌توانند تعداد بازدیدها، تعاملات و فالوورهای خود را مشاهده کنند و نتایج حاصل از استراتژی‌های بازاریابی خود را ارزیابی کنند. این اطلاعات به صاحبان کسب‌وکارها کمک می‌کند تا بهترین روش‌ها را برای جذب مخاطبان و مشتریان جدید پیدا کنند.

در مقاله «الگوریتم اینستاگرام ۲۰۲۱» می‌توانید با تمام فوت و فن‌های قوانین اینستاگرام آشنا بشوید. لازم به ذکر است که اکانت تجاری را می‌توان دوباره به اکانت شخصی تبدیل کرد. کافی است مسیر بالا را دوباره دنبال کنید و در انتها گزینه switch account type را انتخاب کنید. ۵- یک زمینه کاری را از لیست پیشنهادی اینستاگرام انتخاب کنید.

برای اینکه بازدید صفحه شما بالا برود تکنیک های مختلفی وجود دارد. شما میتوانید با پرداخت هزینه، برای خود بازدیدکننده خریداری کنید. اما پیشنهاد می شود از این روش استفاده نکنید تا به پیج خود آسیب نزنید.

یکی از راه‌های هایلایت کردن استوری این است که بعد از باز کردن بخش مربوطه بر روی آیکون قلب کلیک کنید و در این قسمت اینستاگرام از شما می‌پرسد که این استوری به کدام هایلایت اضافه شود. بعد از کلیک بر روی این قسمت می‌توانید کاور و نام هایلایت را تغییر دهید و برای این کار باید بر روی edit highlite کلیک کنید. بعد از انجام فرآیند نصب، از شما میخواهد که اگر حسابی دارید، اطلاعاتش را وارد کنید تا بتوانید وارد شوید. برای ریپلای کردن پیام در دایرکت اینستاگرام کافیست انگشت خود را چند ثانیه بر روی پیام ارسال شده نگه دارید و در بین گزینه هایی که با ز می شود گزینه reply را انتخاب کنید.

راه های زیادی برای افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام وجود دارد، خرید فالوور فیک اینستاگرام راهی مطمئن برای رشد پیج‌های اینستاگرامی است. یکی از محدودیت های اینستاگرام این است که شما نمی توانید در کپشن از یک تعداد کاراکتر بیشتر بنویسید. منظور از کاراکتر استفاده از حروف، اعداد، فاصله و ایموجی است. ایموجی ها معمولا نسبت به حروف فضای بیشتری را اشغال می کنند هر ایموجی معادل 2 یا 3 حرف است. در قسمت کپشن شما فقط مجاز هستید از 2200 کاراکتر استفاده کنید و بیشتر از آن اجازه نوشتن ندارید.

پیج های بیزینسی باید عکس پروفایلی متناسب با کسب و کار و برند خود طراحی کنند. برای نوشتن بیو اینستاگرام اگر پیج شخصی دارید می توانید جملات زیبا و علایق و توانایی های خود را بنویسید. اگر پیج بیزینسی دارید باید در قسمت بیو اطلاعات مهم کسب وکار مثل شماره تماس، آدرس سایت، ساعات پاسخگویی، نحوه انجام سفارش و… را بنویسید. در آموزش اینستاگرام متوجه شدیم این برنامه یک پلتفرم اجتماعی است که روی محتوای دیداری تمرکز دارد. کاربران می توانند تصاویر، ویدیوها و استوری های خود را برای ارتباط بیشتر با مخاطبان به اشتراک بگذارند. البته در این بازار رقابتی، قطعا باید خلاقیت را چاشنی کار خود کنید.

در قسمت پست می توانید فیلم هایی با 60 ثانیه زمان را منتشر کنید. برای انتشار فیلم های طولانی تر می توانید از قابلیت IGTV استفاده کنید. برای انتشار یک هایلایت جدید گزینه ای که یک دایره با به علاوه وسط آن به نام new است را انتخاب کنید. اگر می خواهید عکسی را به دسته هایلایت های قبلی بیفزایید بر روی هایلایت مورد نظر کلیک کنید با انتخاب گزینه more سه نقطه انتهای آن منویی برای شما باز می شود. گزینه edit highlight را انتخاب کنید و استوری های مورد نظر خود را در آن اد کنید.

اگر به موضوع خاصی علاقه‌مند هستید در زبانه Tags می‌توانیدآن را جستجو کنید تا تمامی تصاویری که با هش‌تگ دلخواهتان قرار گرفته رامشاهده کنید. اگر افراد خریدی از شما داشته‌اند پیگیری کنید تا محصول حتما به دست آن‌ها برسد و در صورت امکان نظر آن‌ها را در مورد محصول بپرسید. از آنجایی که اینستاگرام از دیگر شبکه‌های اجتماعی معروف مقداری متمایز تر است، یک استراتژی بازاریابی خاص خودش را نیاز دارد. استفاده از هشتگ بسیار آسان است و به یاد داشته باشید که در صورت عمومی بودن پیجتان این هشتگ‌ها در سرچ نشان داده شده و همچنین می‌توانید تا 30 هشتگ در کپشن خود استفاده کنید. برای مثال اگر می‌خواهید در پست خود از هشتگ #Coffe استفاده کنید، بهتر است که از هشتگ‌های مربوطه همچون #coffebar، #coffeehouse و یا #coffeholic استفاده کنید تا محدوده سرچ شما بیشتر شود. استفاده از دوربین اینستاگرام درست مانند نرم‌افزار معمولی دوربین خودتان است.

ما فهرست کاملی از این اصطلاحات را در مطلب زیر گرد آورده‌ایم و توضیحاتی را در خصوص هر کدام قرار داده‌ایم که امیدواریم به دردتان بخورد. اگر عکس یا ویدیوی کاربر دیگری برای اینستاگرام نامناسب به نظر می‌رسد، می توانید آن را گزارش دهید. اگر استوری شما کار نمی‌کند، مقاله  “دلیل کار نکردن استوری اینستاگرام چیست؟” حتما مشکل شما را حل می‌کند. برای گذاشتن کامنت، روی حباب چت زیر پست بزنید، نظر خود را تایپ کنید و سپس روی ارسال بزنید.

روش هایی که در بالا برای شما گفتیم از مهم ترین روش هایی می باشد که یک هکر برای هک اینستاگرام به آن اقدام می کند. عکس ها و ویدیو هایی که شما با دیگران به اشتراک میگذارید را پست می گویند. برای آنبلاک کردن اکانت، به پروفایل او بازگشته و از طریق دکمه Menu، به سراغ گزینه Unblock بروید. در تنظیمات می توانید حساب ، امنیت ، حریم خصوصی ، طرح زمینه خود را مدیریت و تغییر دهید . یه گروه تعاملی ۵۰ تا ۱۰۰ نفره برن برای اون پیج ریپورت (وایورلنس) بزنن نه اسپم، چون اینستا به Spam خیلی زیاد گیرنمی ده.

شما با استفاده از امکان برقراری تماس تصویری اینستاگرام می‌توانید بصورت دو یا چند نفری تماس ویدئویی برقرار کنید. دایرکت اینستاگرام را می‌توانید در بالای صفحه‌ی بخش Home پیدا کنید. اگر علامت هواپیمای کاغذی را انتخاب کنید به قسمت دایرکت منتقل می‌شوید. حتما در میان دوستان خود شنیده‌اید که می‌گویند به “فلانی دایرکت دادم” یا “فلانی دایرکت من رو سین کرده ولی جوابی نداده”! با شنیدن این جملات احتمالا حدس زده‌اید که دایرکت اینستاگرام، کاربرد پیام رسانی دارد. کلوز فرند را اگر بخواهیم دسته بندی کنیم، در بخش استوری اینستاگرام دسته بندی می‌شود.

نه تنها دنبال کنندگان شما بلکه سایر کاربران نیز می توانند آنها را مشاهده کنند. در قسمت پایین صفحه اطلاعات مربوط به محصول وجود دارند با مطالعه و آگاهی کامل خرید خود را نهایی کنید. با قابلیت هایلایت می توانید استوری ها را به طور دائمی در صفحه خود نگه دارید. البته هایلایت را می توانید در صفحه اصلی پروفایل، در نوار بالای پست ها مشاهده کنید. این افکت ها تصاویر خسته کننده و بدون ویرایش را با یک لمس، به تصاویر ویرایش شده تبدیل می کنند. گزینه دیگر مربوط به تمپلیت ها است که کاربر می تواند از آنها برای افکت دادن به استوری خود استفاده کند.

امروزه اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌ها برای اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو است و صدها میلیون نفر در سراسر جهان از آن برای ارتباط با دوستان، خانواده و طرفدارانشان استفاده می‌کنند. نمی‌دانید که برای این کار از کجا شروع کنید؟ با مانیتور کردن رویدادها و پیج‌ها معروف فعال در زمینه مشابه کسب و کار خودتان کارتان را آغاز کنید. دقت کنید که چه کسانی با این هشتگ‌ها و پیج‌ها سر و کار دارند و بعد با نگاهی به پروفایل آن‌ها اطلاعاتی به دست آورید. نگاه کردن به مخاطبان و فالوورهای رقبایتان نیز می‌تواند راهگشا باشد. از قسمت اکسپلورر اینستا استفاده کنید تا ببینید پست‌های معروف از چه هشتگی استفاده کرده‌اند. کار خوب دیگر این است که اگر هشتگی را در نظر دارید وارد بخش tags سرچ شوید و آن را آنجا وارد کنید تا دیگر هشتگ‌های مربوطه را پیدا کرده و از آن‌ها ایده بگیرید.

چگونه تصاویر اینستاگرام خودمان را یک‌جا دانلود کنیم؟ اینستاگرام برای این کار سرویس Instaport را پیشنهاد می‌دهد. کافیست وارد این سایت شده و با اکانت اینستاگرام خود لاگین کنید. سپس می‌توانید تمام یا قسمتی از تصاویرتان را به صورت یک فایل زیپ دانلود کنید. در صفحه بعد می‌توانید توضیحی برای تصویرتان بنویسید و در اینتوضیح از هش‌تگ‌ها استفاده کنید.

بر روی گزینه فیسبوک ضربه طده و نام کاربری فیسبوک خود را وارد کنید. این آموزش اینستا قطعا برای افرادی که قصد راه اندازی یک حساب تجاری اینستا را دارند، بسیار مناسب است. البته اگر صرفا می خواهید یک حساب شخصی بسازید نیز این مقاله برای شما آموزنده است. قابلیت دیگر که بسیار برای ویدیو کوتاه مدت مناسب است، Reel است. با این قابلیت کاربر می تواند بیشترین ورودی را برای حساب خود داشته باشد.

درصورتی‌که این بازه‌ی زمانی سپری شود، تنها می‌توانید با ضربه‌زدن روی گزینه‌ی Delete for you (حذف برای شما) در همین منو، پیام ارسال شده را به‌صورت یک‌طرفه پاک کنید. علاوه‌بر این، در این قسمت شما می‌توانید با ضربه‌زدن روی گزینه‌ی Request verification (درخواست تأیید) درخواست خود را برای تأیید حسابتان و دریافت تیک آبی ثبت کنید و درصورتی‌که واجد شرایط باشید، تیک آبی بگیرید. نادیده گرفتن این بستر به خاطر اینکه به یک فضای شلوغ تبدیل شده است، اشتباه محض است.

لازم به ذکر است که هردوی این نرم‌افزارها پولی هستند؛ اما می‌توانید مدتی از آن‌ها به رایگان به عنوان تست استفاده کنید. دلیل حضور شما هرچیزی که هست، باید در ابتدا اهداف خود را مشخص کنید و نکته مهم اینجاست که می‌توانید تمام موارد بالا را در پست‌های خود داشته باشید. نوع پست‌های به اشتراک گذاشته شده مهم نیست و بیشتر دلیل آن مهم است که اگر این موضوع را بدانید، راحت‌تر می‌توانید عملکرد خود در اینستاگرام را ارزیابی کرده و از ابزار اینستاگرام آنالیتیکس استفاده کنید. هشتگ باید به صورت طبیعی در پست شما جلوه کند و کسب و کارهای موفق نیز به طور میانگین از 2.5 هشتگ به ازای هر پست استفاده می‌کنند. در کل به کار بردن 2 تا 4 هشتگ در پست باعث می‌شود مخاطبین شما سردرگم نشده و از کپشن لذت ببرند. هر پلتفرم شبکه اجتماعی یک صدای متمایز دارد؛ برای مثال چیزی که در اینستاگرام ممکن است جواب دهد، در توییتر جوابگو نیست.

از این ابزار می‌توانید برای نشان دادن پشت صحنه کسب و کار خود و فرهنگ و جریان آن به بقیه استفاده کنید. اگر یک سگ در دفتر خود دارید میتوانید آن را در استوری خود به نمایش بگذارید. از استوری می‌توانید برای نمایش سریع‌تر محصولات جدید نیز استفاده کنید.

در دوره آموزشی اینستاگرام ما تلاش کردیم به صورت کاملا حرفه ای تجربیات خود را جهت رشد و درآمدزایی به شما آموزش دهیم. در این بخش باید آدرس ایمیل خود را وارد کنید؛ اگر آدرس ایمیل خود را وارد کرده‌اید، با کلیک بر روی Confirm یک لینک به ایمیل شما ارسال می‌شود که با کلیک بر روی آن، ایمیل شما برای این اکانت اینستاگرام تایید می‌شود! از این پس اگر رمز خود را فراموش کنید، می‌توانید با استفاده از ایمیل خود رمزعبورتان را تغییر دهید.

به کسانی که شما را در اینستاگرام دنبال می کنند، فالوور میگویند. برای یافتن اکانت، از قابلیت جستجو در بالای هر صفحه‌ای از اینستاگرام استفاده کنید. با انتخاب این گزینه یک کد به شما نمایش می دهد مع با اسکن کردن این کد دیگران میتوانند پیج شما را دنبال کنند . در این قسمت می توانید بایگانی پست ها ، استوری ها ، پخش های زنده گذشته خود را مشاهده کنید  و اگر پستی را بایگانی و حذف موقت کرده اید را از این قسمت بازگردانی کنید . در این قسمت می توانید حساب هایی که به اینستاگرام شما متصل است را مشاهده کنید  . در این قسمت  می توانید تبلیغات پست واستوری های خود را که به اینستاگرام سپرده اید را مدیریت کنید .

در این مقاله، با نحوه استفاده از اینستاگرام آشنا خواهید شد. ما در آموزش اینستاگرام به شما مواردی را می‌گوییم که کمک می‌کند به طور کامل کار با این برنامه را بیاموزید و از امکانات آن بهره‌مند و به یک کاربر حرفه‌ای تبدیل شوید. تگ کردن در پست اینستاگرام زمانی استفاده می شود که می خواهید افراد دیگر را در پستی که منتشر می کنید به فالووهایتان معرفی کنید. ممکن است عکس هایی که منتشر کرده اید از خود آن فردی باشد که تگ می کنید. برای تگ کردن فرد مورد نظر روی در صفحه ای که برای نوشتن کپشن برایتان باز می شود در قسمت پایین آن گزینه ای تحت عنوان tag people وجود دارد. با انتخاب این گزینه عکس یا فیلم برای شما بزرگتر می شود با ضربه بر روی آن در قسمت سرچ نام اکانت مورد نظر خود را بنویسید.

اگر اپلیکیشن اینستا را باز کنید با یک علامت خانه در پایین صفحه سمت راست مواجه می‌شوید که بصورت پیشفرض در آن قسمت قرار دارید. در صفحه‌ی Home پست‌ها و استوری‌های افرادی که شما آنها را دنبال می‌کنید نمایش داده می‌شود. اگر علامت قلب را در کنار پست‌ها دیده باشید، با لمس آن می‌توانید پسندیدن خود را اعلام کنید. اگر علامت قلب را پایین صفحه کنار آیکون پروفایل دیده باشید، با انتخاب آن، به بخش Activity یا همان فعالیت های اخیر خود منتقل خواهید شد.

با ضربه‌زدن روی گزینه‌ی Account Center (مرکز حساب) در بخش تنظیمات اینستاگرام، می‌توانید به گزینه‌های مهمی برای مدیریت بهتر حساب کاربری خود بعد از نصب اینستاگرام جدید دسترسی داشته باشید. اینستاگرام نیز مشابه تلگرام، چند مسیر مختلف را برای دسترسی به تنظیمات پروفایل در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر هدف شما یاد گرفتن اینستا در حد یک کاربر عادی است، با مطالعه‌ی این مطلب در کمتر از نیم ساعت می توانید تمامی مفاهیم و اصطلاحات اینستاگرامی را یاد بگیرید. برای پیدا کردن تنظیمات اینستاگرام کافیست به صفحه‌ی پروفایل خود مراجعه نمایید و آیکون سه خط بالای صفحه را لمس کنید.

طبق بررسی‌های انجام شده افراد در روزهای کاری و در زمان‌های بیکاری بیشتر از روزهای کامل تعطیل به دنبال محتوای اینستاگرامی هستند. سعی کنید در هشتگ خود مسائل عمومی، مورد خاص پست و ترند جامعه را با هم مخلوط کنید که به محدوده وسیع‌تری از کاربران دسترسی داشته باشید. کم کم به فکر ایجاد یک هشتگ اختصاصی برای برند خود نیز باشید. بسیاری از کسب و کارهای موفق از هشتگ مخصوص خودشان برای معرفی محصول جدید، اطلاع رسانی یک رویداد و یا ایجاد یک کمپین استفاده می‌کنند. اگر قصد چنین کاری دارید حتما مطمئن شوید که قبل از شما کسی از این هشتگ استفاده نکرده باشد و بعد کاربران خود را به استفاده از آن تشویق کنید. استوری‌های موجود در هایلایت محدودیت 24 ساعته خود را گذرانده‌اندغ اما بنا به صلاحدید صاحب پیج به صورت دائمی به پروفایل اضافه می‌شوند.

لایو اینستاگرام برای یادگیری، تبلیغات، پاسخ به سؤالات و برقراری ارتباط با دنبال‌کنندگان بسیار مفید است. در صورتی که این شرایط را دارا بودید می توانید درخواست خود را برای گرفتن تیک آبی به اینستاگرام بدهید. برای ارسال درخواست ابتدا وارد قسمت setting شوید و گزینه Request Verification را انتخاب کنید. در پنجره ای که باز می شود باید اطلاعات برند و کسب و کار خود را در آن درج کنید. در قسمت Please attach a photo of your ID گزینه choose file را انتخاب کرده و تصویر شناسنامه، گواهینامه و یا پاسپورت خود را انتخاب کنید.

خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام